دلیل صدای دیسک

تمام محصولات ایران خودرو

آیا راه حلی وجود دارد

دز پارت مطهر

مبتکر و تولید کننده مجموعه کیت دیسک عقب

به دلیل افزایش مقاومت در پایه کالیپر و زاویه مناسب آن نتایج زیر بدست آمده است :

1 – رفع صدای بوق قطار هنگام دنده عقب

2 – رفع درگیری لنت

3 – رفع فرسایش بالای لنت

4 – رفع ناهمترازی در سایش لنت

5 – افزایش شتاب خودرو

6 – افزایش قدرت ترمز

7 – کاهش مصرف سوخت

8 – فاصله مناسب کالیپر از سطح زمین

9 – خروج بهتر گرد لنت از کاسه

10 – رفع قفل کردن چرخهای عقب هنگام دنده عقب

این مجموعه کامل مناسب برای تبدیل کاسه چرخ به دیسک ترمز خودروهای خانواده پژو 405 و پژو پارس و سمند و دنا که ABS دارند می باشد.

ویدیو راهنما را ببینید

تفاوت این مجموعه ترمز دیسکی که مدل بهینه یا سانتافه ای می باشد با مدل ترمز عقب دیسکی معمولی یا استاندرد (فابریکی) در این است که پایه این مجموعه طراحی مجدد شده و ایرادات موجود در سیستم ترمز معمولی که منجر به بروز صدا در حالت دنده عقب می گردد رفع شده است.

2شرط اصلی زیر باید در مجموعه ترمز چرخ عقب خودرو شما وجود داشته باشد تا بتوانید این مجموعه سیستم ترمز دیسکی چرخ عقب را با اطمینان نصب نمایید:

1 : ترمز عقب ABS داشته باشد؛

2 : بوستر ترمز بزرگ یا 10 اینچی باشد.

چنانچه دو شرط بالا در ترمز عقب خودرو شما وجود نداشته باشد بایستی قبل از نصب این مجموعه تغییرات لازم را ایجاد نمایید تا ترمز عقب دیسکی استاندارد و ایمنی داشته باشید و در غیر اینصورت ایمنی ترمز به مخاطره خواهد افتاد.

اجزاء مجموعه:
سیلندر ترمز (کالیپر)
پایه ترمز
دیسک ترمز
صفحه ترمز
انتقال دهنده ترمز
سیم ترمز
کمکی
سایر محلقات اتصالات

درباره طراح بدانید

دزفول | چند جوان خلاق و مبتکر

افرادی که چندین سال روی این طرح کار کردن ، به ثمر رساندن ، از ساپکو تاییده گرفتن ، بازار را آماده کردن

اما امسال عده ای سود جو ، ایده و کار رو کپی کردن و بدون توجه به حق ثبت و امتیاز مشغول ضربه زدن به ایده های این جوانان هستن

 

ورود و ثبت نام

تا
دیگر ارسال مجدد رمز یکبارمصرف به شماره شما امکان پذیر می باشد.