چگونگی تبلیغات

ما نمیتوانیم دقیقا رمز انجام کار را بگوییم

قطعات شما را دسته بندی میکنیم و از راه های مختلفی مثل پیامک ، تلگرام و واتساپ برای مخاطبتان می فرستیم. این کار بسیار پیچیده و دقیق است. 

ممکن است ما با ده نفر صحبت کنیم اما یک نفر از شما خرید کند ، پس ما بجای شما وقت و انرژی گذاشتیم.

اول در محدوده جغرافیایی فروشگاهتان به مردم اعلام میکنیم که شما که هستید و چه محصولاتی دارید.

شاید قطعه ای دارید که برای یک ماشین خاص است ، ما به مالکان و دارندگان آن پیامک می فرستیم.

طوری که مزاحمت ایجاد نکند.

اینجا قفسه بازار راهکار دارد.

در کانال بازار قطعات خودرو : پستی جامع از فروشگاه ، قطعات و شبکه های اجتماعی و شماره تلفن های شما منتشر میکنیم. 

به صورتی که به تنهایی گویای همه چیز باشد.

در گروه های زیر مجموعه مدام و هر روز و تحت هر شرایطی تبلیغات رباتیک دارید .

ربات قفسه بازار به تنهایی یک سامانه کامل است و اگر روزی وب سایت نباشد این تمام مسئولیت را انجام میدهد.

شما نیز در ربات فضایی دارید که در زمان های مختلف به شما کمک میکند.

اینجا هم مثل دنیای واقعی است ، هر کسی کار خودش را انجام میدهد و ما اجازه نمی دهیم تداخلی ایجاد شود.

وقتی مجموعه ای در سایت هست ما سراغ دومی نمی رویم،  مگر خودش وارد شود و نیاز بازار باشد.

در کل فرآیند معرفی تفاوتی ندارد ، محصول یا قطعه وارداتی شما با هر تعدادی که موجود داشته باشید در ردیف بازاریابی قرار میگیرد.

قفسه بازار برای فروش سریع و یا مشارکتی راهکار دارد ، مدیر سامانه گفتگو کنید.

 

ما ایده ها را انجام میدهیم

قفسه بازار پس از سالها برنامه ریزی و گردآوری اطلاعات ، در سال ۹۵ متولد شد ، تمام و کمال ایده ای شخصی بود اما امروز میبینید که کپی برداران بدون هیچ برنامه ای فقط کپی میکنند. کمی آزار دهنده است اما مهم نیست. تنها مشکلش این است که نمیتوانیم عمومی بگوئیم ، دقیقا چه کاری میکنیم. 

ورود و ثبت نام

تا
دیگر ارسال مجدد رمز یکبارمصرف به شماره شما امکان پذیر می باشد.