سامانه آنلاین قطعات یدکی خودرو
ساماندهی !!!
یعنی چی ؟
من لوازم یدکی فروشم! فرقی نمیکنه عمده فروش , تهیه توزیع یا وارد کننده .
وقتی گوشیم و باز میکنم میبینم 1000 تا پیام از 100 تا گروه و کانال های مختلف برام اومده.
اگر بخوام همرو یکی یکی چک کنم ببینم امروز کدوم اینا به دردم میخوره تقریبا کل روز باید بشینم پای دیدن پست های تکراری و تبلیغاتی که فقط لید ( تیتر ) هست.
یعنی طرف نوشته قطعات یدکی انواع فلان خودرو !!!
خب اون قطعه ای که من لازم دارم بینش هست یا نه؟
قیمتش مناسبه یا نه؟
در نهایت مجبورم تماس بگیرم , صحبت کنم , قیمت و مشخصات بگیرم و وقت دو طرف این وسط تلف یه صحبتی میشه که نتیجش معلوم نیست.
بازهم کانالهارو چک میکنم ! اگر اون گروه خودرویی که مصرف دارم پیدا کنم :
یکی جنساش قیمت نداره ! یکی کانالش شماره تلفن نداره ! اون یکی اقلامش تموم شده ! تغییر قیمت , موقعیت , کیفیت و در نهایت …
اما در آینده ای نزدیک ..
نه فقط بازار لوازم یدکی بلکه در تمام بازارها نیاز به ساماندهی است.
میشه سایت دیوار و مثال بزنیم : 5 ساله فعالیت میکنه و یه سایت عمومیه.
امروز امکان نداره کسی که دنبال خونه یا ماشینه سری به این سایت نزنه.
کمتر از 3 دقیقه نیازش برطرف میشه.
کاری که خود سایت انجام میده هیچ شبکه اجتماعی نمیتونه کامل انجام بده.
پست های اجتماعی این غول آگهی فقط در حد اطلاع رسانی , حضور و کسب نمره بیشتر در موتور های جستجوگر گوگل هستش.
با همه این حرفا دیوار تا حدی میتونه نظارت داشته باشه , اگر توی همین سایت دیوار لوازم یدکی رو جستجو کنید بیش از 70 درصد واسطه هستند و شاید اصلا یک قلم جنس برای خودشون نداشته باشن.
این موضوع باعث شده توی صنف لوازم کمی اعتماد خریدار کم بشه. همینطور محدودیت هایی که خود سایت برای ارسال آگهی داره.
قفسه بازار آمد…
سایتی تخصصی برای بازار لوازم یدکی.
1 – فقط افرادی که صاحب قطعه یا فروشگاه هستند اجازه تبلیغات دارند.
2 – پنل کاربری یا دایرکتوری شخصی دارند.
3 – محدویتی در ارسال قطعه نیست.
4 – نیازی به تایید پست و انتظار برای انتشار نیست.
5 – اطلاعات و قیمتها در لحظه قابل تغییر است.
6 – دسته بندی ها بنا به نیاز بازار لوازم طراحی شده اند.
7 – واحد های تولیدی با مشخصات در دسترس همه هست.
8 – طبقه بندی سطح فروشگاه از تولید تا توزیع پیش بینی شده.
9 – دسته بندی دقیق خودرو های سبک و سنگین .
10 – سرچ گوگل برای هر قطعه یا فروشگاه ثبت شده.
11- درج اطلاعات استاندارد و مورد نیاز مشتری .
12 – دسترسی راحت به اطلاعات نمایندگی ها و پاساژ ها.
13- حضور تیم با تجربه و دفتر قفسه بازار در مرکز چراغ برق و آشنایی به قطعات خودرو.
14- بازاریابی مدام در سطح کشور , جمع آوری اطلاعات و معرفی سایت .
حالا شما تصور کن در یکی از شهرستانها لوازم یدکی فروشی داری و دنبال قطعه ای میگردی!!
به راحتی و بدون نصب و دانلود هیچ برنامه یا اپلیکیشنی وارد سایت میشید.
مثلا دسته لوازم یدکی بنز و باز میکنید , اینجا میتونید کل پست هایی که مربوط به بنز هست و ببینید.
فرض کنید دنبال لنت میگردید! فقط کافیه در نوار جستجو کلمه لنت و تایپ کنید.
لیستی از فروشگاه هایی که لنت و موجود دارند با قیمت روز در مقابلتون قرار میگیره :
تعداد دربسته مادر / برند / سطح فروشگاه / قیمت / آدرس / عکس / اطلاعاتی هستش که برای هر قطعه نمایش داده میشه.
اینجا میتونید تصمیم بگیرید از :
عمده فروش , بازرگانی , وارد کننده یا نزدیکترین فروشگاه خرید کنید .
ما تایید میکنیم که این فروشگاه وجود داره , اعتبار سنجی شده و واسطه نیست.
به این میگن ساماندهی و دقت در رسیدن به هدف.
شاید شما صاحب قطعه یا قطعاتی باشید و میخواهید قطعاتتون و ثبت کنید.
1- گذاشتن قطعه بدون ثبت نام مقدوره و بعد از اولین انتشار قطعه یه اکانت به نام شما ساخته میشه.
2 – برای ثبت نام شماره موبایلتون و بجای نام کاربری بزنید و چند تا مورد اولیه که نیازه تکمیل کنید .
3 – قبل از هر کاری به اطلاعات پروفایلتون برید. تمام موارد و بررسی کنید و فرم و تکمیل کنید. این فرم موقع ثبت قطعات به کارتون میاد و موقع ثبت کردن قطعات کافیه نام و قیمت و بزنید و تمام.
4 – هر زمان که موجودی جنسی صفر شد یا قیمتش تغییر کرد از مدیریت قطعه بهش دسترسی دارید و میتونید ویرایش کنید یا اصلا دائم یا موقت از لیست حذفش کنید.
5 – انتشار لیست یا سبد کالا. دسته بندی برای ثبت لیست و بروشور وجود داره که میتونید بروشور , کاتولوگ یا لیست قطعات و بارگذاری کنید و بازهم مثله قطعات بهش دسترسی دارید.
6 – بعد از ثبت تعدادی قطعه ما برای شما لینک های اختصاصی و دائم میسازیم.
این لینک ها خیلی به کار شما میاد :
حتما براتون پیش میاد که مشتری بهتون میگه لیست قطعاتی که دارید برام بفرستید.
براش تصویری یا فایلی میفرستید و بعد از چند روز قیمت ها تغییر میکنه .
اما میتونید بجای لیست براش لینک و بفرستید.
مخاطب شما در هر زمانی که لینک و باز کنه تمام اقلام شمارو با قیمت روز میبینه , تعداش هیچ اهمیتی نداره. شما میتونید هر زمان که خواستید اقلام و کم یا اضافه کنید یا قیمت و تغییر بدید.
لینک همان لینک است و دائم.
نمونه لینک : http://bit.ly/lentRunkot
موارد زیادی برای استفاده های گوناگون هستش. اگر شما قطعاتی رو برای سه خودروی مختلف تولید میکنید و مخاطب متفاوته ما براتون سه تا لینک میفرستیم تا هرکدوم و برای کاربری بفرستید که به اون قطعات مربوطه.
بعضی کاربران خنثی هستند و حوصله عضو شدن و ثبت ندارند و ترجیح میدن مرتب در شبکه های اجتماعی بگردن.
سیستم نسخه ای از تمام فعالیت سایت را به شبکه های اجتماعی ارسال میکند .
یعنی وقتی قطعه یا فروشگاهی را در سایت ثبت میکنید کمی بعد در اینستاگرام , تلگرام و فیس بوک منتشر میشه .
در این بین کاربرانی هستند که تمایل دارند قطعاتشون در سامانه پخش بشه اما نیرو یا فرصت این کارو ندارند.
قفسه بازار 3 تا اپراتور داره مخصوص این عزیزان , که میتونید لیست قطعات و براشون بفرستید تا دقیق و استاندارد براتون بارگذاری کنند.
نهایت آدرس پنل در اختیار سفارش دهنده قرار میگیره که قیمت هارو بروز رسانی کنه.
ربات سامانه آنلاین قطعات یدکی خودرو
قفسه بازار ربات اختصاصی خود را برای کاربرانی که فعالیت زیادی در تلگرام دارند راه اندازی کرده. اگر میخواهید از تمام فعالیت قفسه بازار با خبر بشید سری به آدرس زیر بزنید و سوال و جواب هایی که امکان داره برای شما هم پیش بیادو ببینید. روی تصویر زیر کلیک کنید.
همکار عزیز برای آشنایی بیشتر و مشاوره در خدمتتون هستم :
ارتباط با مدیر سامانه آنلاین قطعات یدکی خودرو