لوازم یدکی

سامانه آنلاین قطعات خودرو

خرید و فروش لوازم یدکی

بزرگترین اجتماع صنفی قطعات خودرو

Ghafase bazar

تولید کننده ها

ارتباط مستقیم با تولیدکننده های قطعه در سرتاسر کشور و درج مشخصات و قیمت محصولات تولیدی , همراه تصویر

وارد کننده ها

ارتباط مستقیم با وارد کننده های قطعه در سرتاسر کشور و درج مشخصات و قیمت قطعات وارداتی, همراه تصویر

تهیه و توزیع

ارتباط مستقیم با فروشنده های قطعه در سرتاسر کشور و درج مشخصات و قیمت روز , سفارش قطعه , همراه تصویر

بازرگانی ها

ارتباط مستقیم با بازرگانی های قطعه در سرتاسر کشور و درج مشخصات و قیمت روز قطعات موجود, همراه تصویر

عمده فروش ها

ارتباط مستقیم با پخش کننده های قطعه در سرتاسر کشور و درج مشخصات و قیمت قطعات موجود , همراه تصویر

تک فروش ها

ارتباط مستقیم با تامین کننده های خرد قطعه در سرتاسر کشور و درج مشخصات و قیمت محصولات موجود, همراه تصویر

وظیفه مجموعه چیست؟

مجموعه قفسه بازار با هدف رونق بازار و سرعت بخشیدن به خرید وفروش و معاملات بازار لوازم یدکی راه اندازی شد. فعالیت سامانه به قدری شفاف و بدونه واسطه بود که در مدت زمان بسیار کمی محبوبیت ویژه ای بین فعالان صنف لوازم یدکی پیدا کرد.  یک از اهداف سامانه حمایت از تولید کننده ها بود تا بتوانند قطعه باکیفیت خود را با کمترین هزینه به فروشگاه های سطح کشور معرفی کنند. بعد از سرعت بخشیدن به تهیه لوازم یدکی , چه در سطح کلی و عمده که یک طرف فروشگاه ها و طرف دیگر پخش کننده ها و وارد کننده های قطعه میباشند. 

بخش های اصلی

وب سایت

مرجع اصلی و محوریت وب سایت قفسه بازار است. کاربران فروشگاه و قطعات خود را با نام دقیق و مشخص کردن مواردی مثل قیمت , تعداد در بسته مادر , سطح فروش نسبت قطعه , محدوده , برند و توضیحات تکمیلی را ثبت میکنند. به دلیل اینکه فعالیت سامانه تخصصی است و فقط به قطعات خودرو پرداخته , دیگر نیازی به تایید نیست. اما پس از بررسی توسط کارشناسان ما اگر مشکلی در نوع , قیمت یا سحت اطلاعات باشد به صاحب قطعه اطلاع میدهند و نهایت اگر مشکلی داشته باشد یا فروشنده واسطه باشد قطعه حذف میشود.

ربات , کانال , گروه تلگرام

از آنجایی که تلگرام یک شبکه اجتماعی محبوب است و فروشندگان قطعات یدکی در حد وسیع از این اپلیکیشن محبوب استفاده میکنند , ما هم بخشی از کار و اطلاع رسانی را به این شبکه اختصاص داده ایم و با ارائه خدمات منحصر به فرد کار را کمی سرعت بخشیدیم. به صورتی که منتخب مطالب سایت را در کانال تلگرام خود به اشتراک میگذاریم تا کاربران بدانند در سایت چه میگذرید. همچنین تبلیغات فروشگاه های فعال را در گروه های تلگرامی خود که حدود 1600 نفر لوازم فروش هستند به اشتراک میگذاریم. خدمات ربات هم که بسیار گسترده است . مثلا نمایشگاه قطعات خودرو 1397 با اطلاعات غرفه ها را میتوانید ببینید یا اینکه سفارش قطعات خود را در هر زمان به شرکت ها و تولید کننده ها بفرستید.

شبکه های اجتماعی

امروزه شبکه های اجتماعی عضو جدا نشدنی وب سایت ها هستند. ما هم از این قاعده مستثنا نیستیم و کلیه فعالیت وب سایت را در این شبکه ها به اشتراک میگذاریم. شبکه های مثله فیس بوک , توییتر , اینستاگرام , لینکداین , گوگل پلاس و … 

اما نکته قابل توجه و مهم این است که هیچ کدام از شبکه های اجتماعی کنترلی روی محتوا ندارند و هرکسی میتواند هر ادعایی که دارد را منتشر کند.

در صورتی که قفسه بازار فقط بعد از تایید و صحت اطلاعات مطالب را به اشتراک میگذارد تا مشتری یا مخاطب سردر گم نشود و دقیق سراغ آنچه میخواهد برود و با یک تلفن نیازش رفع شود.

تماس با ما

02133994981

02141256212

ghafasebazar@gmail.com

ورود و ثبت نام

تا
دیگر ارسال مجدد رمز یکبارمصرف به شماره شما امکان پذیر می باشد.