کالای خود را ایمن و بدون ضرر ترخیص کنید

شما فقط بخرید

تمام خدمات ترخیص را یکجا ارائه میکنیم و ماشینتون رو خارج گمرک تحویل میدهیم ، کاملا قانونی و شفاف 

کیلویی ۱۲۰۰۰ تومان

بنادر فعال
تحویل روز
مشتری ثابت
سابقه

کالا را بنام خود کنید

هیچگاه کالای وارداتی خود را از مبدا بنام  شخص و یا شرکتی دیگر نکنید. به این دلیل که از نظر قانون صاحب کالا آن فرد شناخته میشود و شما حق هیچگونه ادعایی را نخواهید داشت راه درست و منطقی این میباشد که کالای وارداتی را بنام خود وارد نمایید و یک وکالت کاری به ترخیص کار مربوطه بدهید که این مورد نشان میدهد که کالای وارده متعلق به شما بوده و در صورت عدم تحویل میتوانید نسبت به ترخیص کالا قانونی اقدام کنید.

ویدیو کشتی باری

فیلم پهلو گرفتن و نزدیک شدن یه کشتی پر از کانتینر ، به ابعاد زمین فوتبال داخل تصویر و اندازه کشتی توجه کنید ! 

کانتینر هایی که یه دونش یک انبار لوازم رو پر میکنه تو این کشتی مثل قوطی کبریت می مونه. 

پروسه ترخیص کالا

قبض انبار

محل استقرار بار

قبض انبار سندی است که توسط شرکت کشتیرانی صادر میگردد ، مبنی بر اینکه کالای شما در چه محوطه ای از گمرک تخلیه گردیده است در واقع قبض انبار ردیابی است که با ذکر نام و مشخصات مالک یا وکیل قانونی آن ، به نوعی مشخص مینماید که صاحب کالا چه کسی است و بار هم اکنون کجا قرار دارد.

اخذ ترخیصیه

پرداخت هزینه حمل

ترخیصیه در واقع سند و مجوزی است که پس از پرداخت و تسویه کلیه هزینه های جاری حمل کانتینر ها ، توسط شرکت حمل کننده بار برای گمرک ، اداره بنادر و دریانوردی صادر میشود . مبنی بر اینکه کلیه هزینه های حمل توسط صاحب کالا پرداخت گردیده و بدهی در مورد این محموله ندارد.

ثبت سفارش

ثبت سفارش چیست؟

ثبت سفارش مجوزی است که از طرف سازمان صنعت و معدن و تجارت صادر میگردد. مبنی بر اینکه ورود کالای مورد نظر از نظر دولت جمهوری اسلامی ایران بلامانع است که این مجوز صرفا برای افراد و شرکت هایی که دارای کارت بازرگانی میباشد صادر میگردد . مدت زمان اعتبار این مجوز 6 ماه میباشد. 

یک ترخیص سریع و دقیق

فوت و فن ترخیص

بخوانید و بدانید در گمرک چه میگذرد

در صورتی که صاحب کالا قصد خروج کالا از گمرک را با کانتینر داشته باشد تکلیف چیست ؟


گواهی ورود موقت کانتینر چیست :
با توجه به اینکه مالکیت کانتینر ها متعلق به شرکت کشتیرانی میباشد شرکت کشتیرانی جهت ضمانت برگشت کانتینر پس از تخلیه کالا ازصاحب کالا یک فقره چک ضمانت و مبلغی نیز بعنوان سپرده نقدی جهت پوشش خسارتهای احتمالی دریافت مینماید.
با توجه به اینکه ازبدو ورود کالا صاحب کالا 10 روز فرصت عودت کانتینر را به مبدا دارد و چنانچه طی این مدت موفق به عودت کانتینر خالی نگردد.
ازرو 11 طی جدول جریمه کشتیرانی بابت هر روز تاخیر مبلغی از سپرده نقدی نزد شرکت کشتیرانی کسر میگردد و چنانچه مبلغ جریمه دیر کرد بیشتر از سپرده نقدی نزد شرکت کشتیرانی باشد شرکت کشتیرانی میتواند از چک ضمانت جهت نقد کردن طلب خود استفاده نماید.
مبلغ چک ضمانت جهت کانتینر های 20 و 40 فوت متفاوت میباشد.

با توجه به الکترونیکی شدن پرسه ترخیص کالا پس از اخذ مدارک فوق صاحب کالا یا نماینده قانونی وی نسبت به ارایه و بارگذاری پکینگ لیست / فاکتور خرید و مدارک فوق در سامانه پنجره تجارت فرامرزی اقدام مینماید .

کارشناس مجازی کمرگ نسبت به بررسی مدارک اقدام و در صورت وجود ابهام و یا نیاز به کارشناسی دقیقتر و یا رویت کالا مراتب را به صورت سیستمی به صاحب کالا جهت انجام و یا رفع نواقص احتمالی مطلع مینماید.

پس از تایید اظهار و بررسی کالا ، کارشناس صاحب کالا را به صورت سیستمی به صندوق ارجاع میدهد و صاحب کالا نسبت به پرداخت گمرکی اقدام مینماید که بصورت برخط و آنلاین قابل مشاهده میباشد.

بعد از پرداخت هزینه گمرک ، ایکون صدور مجوز بارگیری محموله صادر میگردد.

صاحب کالا و یا نماینده وی میبایست همراه با قبض انبار به محوطه ای که کالا در آنجا نگهداری میگردد مراجعه و نسبت به پرداخت هزینه های نگهداری کالا توسط اداره بنادر و دریانوردی اقدام و همچنین مدارکی به آنها ارایه دهد .
مدارکی که نشان دهنده این باشد که ایشان صاحب کالا یا نماینده قانونی وی میباشند.
که به این پروسه احزار هویت میگویند.

پس از اخذ مجوز بارگیری صاحب کالا و یا نماینده وی برگه مجوز بارگیری که در آن نوع کالا و آدرس دقیق محل نگهداری کالا در محوطه گمرک و همچنین ساعت بارگیری درج گردیده را تحویل شرکت حمل و نقل زمینی میدهد.

شرکت حمل و نقل پس از بارگیری کامیون را به درب خروج کالا هدایت مینماید که درب خروج کالا که کارشناسان گمرک در آنجا مستقر میباشند نسبت به بررسی نهایی مدارک و نوع کالا جهت جلوگیری از اظهار خلاف واقع و کالای قاچاق مدارک و نوع کالا را مجددا بررسی و در صورت عدم مغایرت نسبت به صدور مجوز نهایی خروج کالا از محوطه گمرک اقدام مینماید.

در این قسمت وظیفه صاحب کالا و یا نمایده وی پلمپ کانتینر در حضور راننده و درج شماره پلمپ در بارنامه و همچنین پوشش مناسب بیمه ای جهت حوادث احتمالی از قبیل سرقت / تصادف و… می باشد.
راننده حمل کننده موظف به تحویل کالا با همان شماره پلمپ در مقصد میباشد صاحب کالا قبل از باز کردن درب کانتینر میبایست نسبت به چک کردن پلمپ کانتینر اقدام نماید.

در زمان حمل کالا از مبدا حتما کالای خود را بیمه نمایید ،
زیرا ممکن است در مسیر حمل کالا بصورت دریایی برای کشتی حمل کننده حادثه ای رخ دهد که در صورت داشتن بیمه نامه خسارت شما پرداخت و در صورت نداشتن بیمه نامه هیچگونه خسارتی به شما تعلق نمیگیرد .
متاسفانه اکثر تجار و وارد کنندگان تصور میکنند که برای کشتی هیچگونه حادثه ای رخ نمیدهد در صورتی که امکان حادثه در هر زمان و مکانی وجود دارد.
در زمان حمل کالا از گمرکات تا مقصد حتما میزان پوشش ریالی بیمه را اعلام نمایید تا در صورت بروز حادثه تا مقصد بیمه خسارت شما را جبران نماید.

ورود و ثبت نام

تا
دیگر ارسال مجدد رمز یکبارمصرف به شماره شما امکان پذیر می باشد.