405

کویل ساژم xu7 کروز

در تهران ، پاساژ بناساز
اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

    قیمت1,070,000 تومان
    برندکروز
    اورجینال نامبرXU7
    تعدادیک عدد
    این قطعهتک فروشی دارد
    قابل نصبموتورهای XU7
    شهرتهران
    زمان ارسالیک ساعت
    نحوه پرداختتسویه قبل از ارسال

اطلاعات بیشتر

نام فروشگاه: علی اکبری
تسویه: نقدی
سطح فروشگاه: تهیه و توزیع
تخفیف: خریدعمده تخفیف خوبی دارد

کویل ساژم xu7 کروز – موجود در فروشگاه علی اکبری – متخصص قطعات شرکتی و اصلی – آدرس تهران : بازار لوازم یدکی چراغ برق , خیابان ملت , پاساژ بناساز , طبقه سوم پلاک 1


کویل ساژم X.U.7 :

در این فروشگاه کلیه قطعات اصلی و به قیمت پخش بازار هستش , لطفا چونه نزنید و درخواست تخفیف ندید. دوستان ما تمام تلاشمون رو میکنیم قیمت ها رو آنلاین نگه داریم اما در زمان نوسانات شدید نرخ ارز کنترل از دست ما خارج میشه و ممکنه قیمت کویل ساژم xu7 کروز به روز و حتی ساعت تغییر کنه. بنابراین قیمت نهایی کلیه لوازم برقی فقط موقع صدور فاکتور، تحویل و تسویه مشخص میشود.


خرید کوئل پژو کروز :

برای استعلام یا سفارش فوری آیدی واتساپ و تلگرام فعاله همچنین میتونید در ساعات کاری پیامک بدین یا تماس بگیرید. در مورد ارسال قطعات در تهران فوری میدیم پیک بیاره , برای شهرستان هم میدیم باربری , پست یا ترمینال 24 ساعته میرسه. در ضمن دیدن تصویر قطعات به غیر از وب سایت در هر زمان میتونید عکس کویل ها در پینترست و یا حتی در فیس بوک ببینید. اطلاعات شرکت ها را در لینکداین و یا صفحه توییتر ببینید پیج اینستاگرام و کانال تلگرام را هم حتما دنبال کنید. برای دیدن لیست کامل لوازم به قفسه فروشگاه تخصصی علی اکبری مراجعه کنید. (آیکن آبی کنار شبکه های اجتماعی در تمام قطعات دردسترس است)

شبکه های اجتماعی | قفسه فروشگاه 👇
31 بازدید کل ، 3 امروز

 

 خرید مطمئن :

برای مبالغ بالا میتونید از پشتیبان سایت استعلام بگیرید ، یعنی اگر همکار هستید و در اولین خرید میخواهید پولی به حساب فروشنده ها بریزید ، برای اطمینان یه تاییدیه بگیرید تا خیالتان راحت شود و به مشکل نخورید. برای سفارشات خرد به علامت مورد اعتماد توجه کنید.

کارتون راه افتاد؟

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

کوئل خودرو

کوئل (coil) یا همان ترانسفورماتور جرقه‌زن (ignition coil) یک قطعه مهم در سیستم اشتعال خودرو است که نقش اساسی در عملکرد و عمر موتور دارد. 


اهمیت سلامت و کارایی کویل در عملکرد خودرو به شرح زیر است:

1. تولید جرقه اشتعال: کوئل در سیستم اشتعال خودرو برای تولید جرقه اشتعال استفاده می‌شود. جرقه اشتعال لازم برای ایجاد احتراق در مخلوط سوخت و هوا را تولید می‌کند. بنابراین، سلامت و کارایی کوئل بر تولید جرقه قوی و قابل اعتماد تأثیر دارد.


2. بهبود عملکرد موتور: یک جرقه قوی و قابل اعتماد در سیستم اشتعال بهبود عملکرد موتور را فراهم می‌کند. جرقه قوی باعث ایجاد احتراق سریع و کامل در مخلوط سوخت و هوا می‌شود که منجر به تولید قدرت بیشتر، راندمان بهتر و کاهش مصرف سوخت می‌شود.


3. کاهش آلودگی: یک جرقه قوی و قابل اعتماد در سیستم اشتعال به کاهش آلودگی محیط زیست ناشی از احتراق ناقص کمک می‌کند. احتراق ناقص می‌تواند منجر به تولید آلاينده‌های زيست‌محيطي نامطلوب مانند ذرات معلق (PM)، اکسیدهای نیتروژن (NOx) و کربن‌‌مونوکسید (CO) شود. با استفاده از یک جرقه قوی و قابل اعتماد، احتراق کامل‌تر صورت می‌گیرد و کاهش آلاینده‌ها را تضمین می‌کند.


بنابراین، سلامت و کارایی کوئل در عملکرد خودرو بسیار حائز اهمیت است. نگهداری منظم، تعمیرات به موقع و استفاده از قطعات با کیفیت استاندارد برای عملکرد صحیح و بهینه سیستم اشتعال و موتور خیلی مهمه. فروشگاه های لوازم یدکی باید موقع سفارش و خرید کوئل حسابی تحقیق کنن و فارغ از ارزون تر بودن تمام تمرکزشون رو بزارن روی کیفیت کویل. شرکت های تولید کننده ایرانی واقعا جنسای خوبی ساختن - قیمت انواع کویل


بازدید قفسه قطعات

آگهی های مشابه