لوازم یدکی سورن

منیفولد دود سورن توربو

در تهران ، ط 1 - پلاک 2 - پاساژ شهسواری
اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

    قیمت6,200,000 تومان
    برندایساکو
    تعدادیک عدد
    این قطعهتک فروشی دارد
    شهرتهران
    قابل نصبدنا و سورن توربو
    زمان ارسالیک ساعت
    نحوه پرداختتسویه قبل از ارسال

اطلاعات بیشتر

نام فروشگاه: کمیاب یدک
تسویه: نقدی
تخفیف: 5 درصد برای تعمیرگاه
سطح فروشگاه: تهیه و توزیع

منیفولد دود سورن توربو – شرکتی | این چدنی اگزوز به اکثر ماشین های ایران خودرو که توربوشارژ دارن میخوره و حالا در فروشگاه کمیاب یدک – ایساکو فروش بازار موجود شده | فروشگاه محبی تامین کننده قطعات شرکتی و کمیاب دنا پلاس و ماشین های ایران خودرو در بازار چراغ برق | واقع در خیابان اکباتان ، جنب مسجد اکباتان ، پاساژ شهسواری ، طبقه اول پلاک 2 فروشگاه محبی


قیمت منیفولد سورن توربو:

اینجا معمولا اطلاعات به روز و صحیح هستش اما فقط در زمان نوسانات شدید نرخ ارز که همه در جریان هستید, ممکنه قیمت منیفولد دود سورن توربو به روز و حتی ساعت تغییر کنه و این موضوع دیگه از کنترل ما خارجه. برای استعلام یا سفارش فوری آیدی واتساپ و تلگرام ما همیشه فعاله همچنین میتونید در ساعات کاری (از 9 صبح تا 7 غروب) پیامک بدین یا تماس بگیرید خواهشا دیگه 10 شب زنگ نزنید هر سوالی دارید جوابش اینجا نوشته شده. یه کم دقت کنید میبینید. درضمن قیمت نهایی لوازم شرکتی ایران خودرو فقط موقع صدور فاکتور، تحویل و تسویه مشخص میشود. یعنی اگر شنبه تماس بگیرید ممکنه نتونیم 4 شنبه همون قیمت بدیم. یه سری از قطعات هم تعدادش محدوده و فوری تموم میشه.


خرید چدنی اگزوز سمند سورن:

دوستان سفارشات تهران توسط الو پیک ارسال میشود و شهرستان با باربری و ترمینال که هزینه آن به عهده خریدار است. همچنین میتونید به صورت حضوری تشریف بیارید فروشگاه کمیاب یدک و خرید کنید. اگر مارو نمیشناسید یا به هر دلیلی امکان اینکه خودتون بیایید نیست, یک نماینده یا پیک موتور بفرستید بعد از هماهنگ شدن با شما منیفولد سورن رو تقدیم میکنیم. نکته اینجاست که در هر صورت لوازم مورد سفارش بعد از تسویه کامل از فروشگاه خارج میشود لطفا موقع سفارش دقت کنید و در مورد خراب بودن جنس با مکانیک مشورت کنید. به خریدهای عمده و تعداد بالا تخفیف های ویژه تعلق میگیرد و بخشی از هزینه ارسال به شهرستان تقبل میشود.


قفسه بازار یک سامانه آنلاین قطعات خودرو هستش که هیچگونه واسطه گری, سود و درصد و کمیسیون دریافت نمیکنه. این سیستم به شما کمک میکنه تا بدونید چه قطعه ای در کدام فروشگاه واقعا موجوده. اگر فروشنده معتبر باشه اطلاعاتش اینجا قرار میگیره. شما میتونید برای دیدن تصویر قطعات به غیر از وب سایت به شبکه های اجتماعی سامانه هم مراجعه کنید. تصاویر مختلفی از انواع منیفولد دود در پینترست و یا حتی در فیس بوک هستش. اطلاعات شرکت ها را در لینکداین و یا صفحه توییتر ببینید پیج اینستاگرام و کانال تلگرام را هم حتما دنبال کنید. برای دیدن لیست کامل لوازم موجود در قفسه های فروشگاه کمیاب یدک – محبی از (آیکن آبی) کنار شبکه های اجتماعی استفاده کنید که در تمام قطعات در دسترس شماست.

شبکه های اجتماعی | قفسه فروشگاه 👇
19 بازدید کل ، 3 امروز

 

 خرید مطمئن :

برای مبالغ بالا میتونید از پشتیبان سایت استعلام بگیرید ، یعنی اگر همکار هستید و در اولین خرید میخواهید پولی به حساب فروشنده ها بریزید ، برای اطمینان یه تاییدیه بگیرید تا خیالتان راحت شود و به مشکل نخورید. برای سفارشات خرد به علامت مورد اعتماد توجه کنید.

کارتون راه افتاد؟

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

بازدید قفسه قطعات

آگهی های مشابه