سفارشگیر آنلاین قطعات خودرو

سفارش گیر آنلاین

چندتا کارمند ماهر نیاز دارید ؟

سفارشگیر آنلاین قطعات خودرو
قفسه بازار

تا حالا بهش فکردین که ای کاش یه کارمندی داشتم که میتونست مثل خودم جواب مشتری بده؟

افراد زیادی در شغل لوازم یدکی فعالیت دارند که مدام در حال تلفن صحبت کردن هستند و به نوعی همیشه سرشون شلوغه . خودشون میگن که ای کاش یکی مثل خودم کنارم بود و میتونست بخشی از کارهایی که من فرصت نمیکنمُ انجام بده و من خیالم راحت باشه

یـکی از مهـمـترین کارهـای بازار قطـعات خـودرو ثـبـت سفـارش و صـورت گرفتـن از مـشتـری هستش , موضوعی پیچیده و حساس که جنبه های مختلفی دارد.

همه ی کارها و فعالیت هایی که یک فروشنده لوازم یدکی برای جذب مشتری و تامین قطعات انجام میده برای رسیدن به این نقطه هستش , جایی که مشتری تماس بگیره و قطعاتی که لازم داره سفارش بده. از روز اول که وارد این شغل شده تا زمانی که محلی رو اجاره کرده یا خریده, سرمایه گذاری , خرید قطعات , قفسه بندی , تبلیغات و بازریابی, استخدام کارمند و هر چیزی که فکرش را بکنید برای رسیدن به روزی بوده که مشتری تماس بگیره و اعلام کنه چه قطعاتی رو لازم داره و صورت بده پس موضوع بسیار مهم است و نمیشه به کسی سپرد. به همین دلیل باید شخصی با مهارت صاحب کار پاسخگوی مشتری باشد که همچین نیرویی به سختی پیدا میشه و اگر به اون نقطه برسه احتمالا درصدد رفتن و مستقل شدن هستش

اعلام سراسری قطعات موجود

یکی از موضوع هایی که تمام فروشنده ها و پخش کننده های بازار باهاش درگیر هستن و به چالشی بزرگ تبدیل شده همین اعلام موجود شدن یک قطعه هستش البته شبکه های اجتماعی کمک بزرگی کردن اما با توجه به پیچیده شدن بازار و تخصصی شدن بازاریابی ها هر دو طرف خریدار و فروشنده به دقت بیشتری نیاز دارند و دیگه واقعا کسی فرصت چک کردن صدها پست و مطلب رو نداره که تازه معلوم نیست با بررسی این همه دیتا به هدفش برسه یا نرسه اینجاست که ماهیت پنل فروشگاهی شما وارد عمل میشه و مثل یک فروشگاه سیار برای فروشنده و خریدار کار میکنه

تغییر قیمت قطعات

اتفاق تغییر قیمت لوازم قبلا طی یک دهه انجام میشد و فروشنده ها سال به سال لازم نیود لیست قیمت هارو تغییر بدهند اما الان همه چی به روز شده و بعضا هفتگی لیست قیمت ها عوض میشه, این موضوع چالش های پیدا و پنهان زیادی داره که در مواقعی ضررهای جبران ناپذیری به دو طرف میزنه. سیستم آنلاین قیمت گذاری در پنل قفسه بازار یک راهکار ارزان قیمت و پایدار برای مدیریت این موضوع است. به صورتی که صاحب کار در یک محل قیمت رو وارد میکنه و همه مشتریان میتونن آنی در جریان تغییرات افزایش و یا یا کاهش قیمت لوازمی که دارن قرار بگیرن

ارتباط کارمند با مشتری

توی بازار لوازم یدکی وقتی یک فروشگاهی, مشتری ثابت داره که تلفن رو برمیداره و چشم بسته زنگ میزنه با خیال راحت کسری مغازش رو سفارش میده یعنی سالها خون دل خوردن و پای کار بودن صاحب کار.. اما این روزا خیلی میبینیم که کارمندای سابق یک فروشگاه مشتری های جایی که کار میکردن رو به قولی قاپ میزنن. اولین قدم این داستان از اونجایی شروع میشه که یک کارمند زیادی با مشتری ها صحبت کرده و درگیر خرید و فروش شده. سیستم سفارشگیر قفسه بازار نه تنها این موضوع رو به طور کامل براتون حل کرده بلکه سرعت عمل و راندمان پروسه فروش رو چند برابر افزایش داده

لیست قیمت ُ چطوری میفرستی؟

اولین دقیقه آشنایی

این تجربه ای هستش که انقدر تکرار شده بعضا حتی شنیده هم نمیشه, فرقی نمیکنه فروشنده برای معرفی قطعات و برندش پیش قدم بشه یا خریدار به نوعی مراجعه کنه. همیشه این جمله وجود داره : آقا لیست قطعات رو داری برام بفرستی ببینم چی دارید؟

فروشنده غیر حرفه ای

امروز توی بازار اگر به 10 نفر بگیم برامون لیست بفرست شاید فقط 2 نفر یک لیست استاندارد داشته باشند و اون هم اگه شبکه های اجتماعی یاری کنه بتونن بفرستن و قسمت بد ماجرا اینجاست که همین لیست هم ممکنه هفته ی دیگه منسوخ بشه ..

پیامک سریعترین راه

ما با دید رفع نیاز پنل هارو طراحی کردیم. شما هر وقت قیمت هاتون تغییر کرد لیست جدید رو در پنلتون آپلود میکنید و لینک پنل رو به مشتری جدید و قدیم پیامکی میفرستید و ایشون هر زمان وارد پنل شما بشه آخرین فایلی که آپلود کردین رو میبینه و ..

چک لیست توسعه و فروش قطعات خودرو

امروزه در تمام حوزه ها, بازار و بازاریابی به قدری حرفه ای و تخصصی شده که حتی فرصت فکر کردن و اندکی مکث هم نداریم, فرقی نمیکنه که در چه سطحی قرار داریم یا چقدر سابقه و تجربه داریم. یکسری کارهای مهم هستش که اگر دقیق انجام نشه رقیب کوچکتر با انجامش میتونن میون بر بزنن و با سرعت خیلی زیاد مارو جا بزارن و شاید دیگه هیچ وقت حتی با صرف هزینه چند برابری هم نشه اوضاع رو درست کرد. فرض کنید داریم درمورد میز , تلفن , تابلو , کارمندان و قفسه بندی انبار صحبت میکنیم .. 

سفارشگیر آنلاین قطعات خودرو

ظرفیت های قفسه بازار

اگر بخواهیم بسیار کوتاه خدمات قفسه بازار را توصیف کنیم و حدودی مشخص کنیم دستاوردش چیست باید اینطوری توضیح بدیم که شرکت های بزرگ و با درآمد بالا یک چک لیست طولانی دارند و مشکلی هم بابت منابع و یا پرداخت هزینه ندارن. اگر قرار باشد کمپین فروش راه بندازن به راحتی در یک بازی فوتبال تبلیغ میکنن و یا بیلبوردهای جاده ها را به راحتی در اختیار میگیرند. مشکل دفتر, نیروی انسانی, دانش کافی, ایده پردازی و خلاقیت هم ندارن

اما برای یک واحد تولیدی که منابع محدودتری دارد و یا تازه اول کار است امکان پرداخت هزینه ها به صورت اختصاصی وجود ندارد و در مواقعی بخاطر تخصصی بودن اصلا امکانش نیست یه کارهایی رو انجام داد. به طور مثال یک تولید کننده قطعات جلوبندی نیسان براش مقدور نیست تبلیغات تلوزیونی داشته باشه یا اینکه برای هر شهر یک بازاریاب استخدام کنه و فرضا هر شهری رو 30 میلیون هزینه کنه. در این جا میشه کارو به قفسه بازار سپرد, این سیستم به دلیل اینکه داره اشتراکی فعالیت میکنه میتونه با هزینه بسیار کمی نیازهای چک لیست توسعه شما رو برآورده کنه

صفر تا صد فعالیت های مورد نیاز شما برای حضور در فضای مجازی , معرفی , بازاریابی و ثبت سفارش را به قفسه بازار بسپرید .. تمام ایران شهر به شهر

ورود و ثبت نام

تا
دیگر ارسال مجدد رمز یکبارمصرف به شماره شما امکان پذیر می باشد.

ورود و ثبت نام

تا
دیگر ارسال مجدد رمز یکبارمصرف به شماره شما امکان پذیر می باشد.