405

ایسیو موتور پژو 405 زیمنس

در تهران ، پاساژ بناساز
اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

    قیمتتماس بگیرید
    برندکروز
    اورجینال نامبرCGE
    تعدادیک عدد
    این قطعهتک فروشی دارد
    قابل نصبسمند و پارس
    شهرتهران
    زمان ارسالیک ساعت
    نحوه پرداختتسویه قبل از ارسال

اطلاعات بیشتر

نام فروشگاه: تخصصی علی اکبری
تسویه: نقدی
سطح فروشگاه: تهیه و توزیع
تخفیف: خریدعمده تخفیف خوبی دارد

ایسیو موتور پژو 405 زیمنس– کروز – موجود در فروشگاه علی اکبری – متخصص قطعات اصلی شرکتی ایساکو – آدرس تهران : بازار لوازم یدکی چراغ برق , خیابان ملت , پاساژ بناساز , طبقه سوم پلاک 1


ایسیو پژو 405:

در این فروشگاه کلیه قطعات اصلی و به قیمت پخش بازار هستش , لطفا چونه نزنید و درخواست تخفیف ندید. در زمان نوسانات شدید نرخ ارز که همه در جریان هستید ممکنه کامپیوتر موتور پژو 405 زیمنس به روز و حتی ساعت تغییر کنه. بنابراین قیمت نهایی ایسیو موتور پژو 405 زیمنس فقط موقع صدور فاکتور، تحویل و تسویه مشخص میشود. منظور اینه که اگر شنبه استعلام قیمت کامپیوتر زیمنس کروز رو گرفتین ممکنه نتونیم 4 شنبه همون قیمت بدیم.


قیمت کامپیوتر 405:

برای استعلام یا سفارش فوری آیدی واتساپ و تلگرام فعاله همچنین میتونید در ساعات کاری پیامک بدین یا تماس بگیرید. در مورد ارسال قطعات در تهران فوری میدیم پیک بیاره , برای شهرستان هم میدیم باربری , پست یا ترمینال 24 ساعته میرسه. در ضمن برای دیدن تصویر ایسیو های 405 به غیر از وب سایت در هر زمان میتونید به پینترست و یا حتی در فیس بوک مراجعه کنید. اطلاعات شرکت ها را در لینکداین و یا صفحه توییتر ببینید پیج اینستاگرام و کانال تلگرام را هم حتما دنبال کنید. برای دیدن لیست کامل لوازم به قفسه فروشگاه تخصصی علی اکبری مراجعه کنید. (آیکن آبی کنار شبکه های اجتماعی در تمام قطعات دردسترس است)

شبکه های اجتماعی | قفسه فروشگاه 👇
17 بازدید کل ، 4 امروز

 

 خرید مطمئن :

برای مبالغ بالا میتونید از پشتیبان سایت استعلام بگیرید ، یعنی اگر همکار هستید و در اولین خرید میخواهید پولی به حساب فروشنده ها بریزید ، برای اطمینان یه تاییدیه بگیرید تا خیالتان راحت شود و به مشکل نخورید. برای سفارشات خرد به علامت مورد اعتماد توجه کنید.

کارتون راه افتاد؟

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

ایسیو - ECU

کامپیوتر خودرو یا همون سیستم کنترل الکترونیکی ( ECU ) یکی از اجزای اساسی و حیاتی در خودروهای مدل بالا هستش. این سیستم با استفاده از تکنولوژی الکترونیکی، عملکرد موتور و سایر اجزای خودرو را کنترل و تنظیم می‌کند. در این جا مطلبی خلاصه در مورد عملکرد، اهمیت و مزایای استفاده از سیستم کنترل الکترونیکی در خودروها نوشتیم.


عملکرد ایسیو در خودرو :

سیستم کنترل الکترونیکی (ECU) با استفاده از حسگرها، تعداد زیادی پارامتر را از موتور و سایر اجزای خودرو جمع‌آوری می‌کند. سپس با تحلیل این داده‌ها، مقادیر مناسب برای تزریق سوخت، تنظیم زمان احتراق، کنترل دقیق دور موتور و سایر عملکردهای موتور را تعیین می‌کند.


اهمیت کامپیوتر خودرو:

  • بهبود عملکرد: با توانایی تنظیم دقیق تزریق سوخت، زمان احتراق و دور موتور، ECU باعث بهبود عملکرد و کارایی موتور می‌شود.
  • کاهش مصرف سوخت: با تنظیم دقیق تزریق سوخت و هوا، ECU بهبود مصرف سوخت را فراهم می‌کند.
  • کاهش آلودگی: با بهبود احتراق و کنترل دقیق مخلوط سوخت و هوا، ECU به کاهش آلودگی هوا کمک می‌کند.

مزایای کاربردی ECU:

  • دقت بالا: ECU دارای دقت بالایی در تنظیم و کنترل عملکرد موتور است.
  • کارایی بالا: با بهبود عملکرد و کاهش مصرف سوخت، ECU باعث افزایش کارایی و قدرت موتور می‌شود.
  • حفظ محیط زیست: با کاهش آلودگی هوا، استفاده از ECU به حفظ محیط زیست کمک می‌کند.

با توجه به بررسی فوق، استفاده از سیستم کنترل الکترونیکی (ECU) و تنظیم آن توسط یک کارشناس ماهر (دیاگ - ریمپ) در خودروها باعث بهبود عملکرد، تقویت موتور, کارایی بالاتر، صرفه‌جوئی در مصرف سوخت و حفظ محیط زیست می‌شود. اگر درست از این سیستم و ظرفیت هایی که داره بهره ببرید و با ترکیب دقت و مهارت یک متخصص میزونش کنید، تجربه رانندگی لذت‌بخشی را فراهم می‌کند.


قیمت و خرید ایسیو:

نکته مهم درباره خرید و قیمت هایی که موقع خرید بهتون اعلام میکنن. توی بازار یک واحد پخش کننده ایسیو به دلیل اینکه دست اول هستش داره کامپیوتر یه ماشینی رو میده مثلا 6 تومان , حالا همون ایسیو در یک فروشگاه دیگه اعلام میشه 9 تومان , جالبه که مشتری تصور میکنه این که قیمتش بالاتر هستش یعنی اصل و اورجیناله اونی که ارزونتره تقلبی ! در صورتی که تمام این قطعات ساخت چینه و موضوع آلیاژ و وزن مطرح نیست که بخوان نازک ترش کنن یا سبکتر . حداقل فعلا به اونجا نرسیده. پیشنهاد ما اینه که از آدم منصف و مورد اعتماد خرید کنید بقیه کارا خود بخود درست و دقیق انجام میشه. منظور اینه که وقتی یکی کارش درست باشه اتوماتیک جنس فیک رو جای اصلی نمیفروشه یا وقتی میبینه مشتری اطلاعات کافی نداره قیمت رو دوبرابر نمیگه. در قفسه بازار چندتا از افراد متخصص و مورد اعتماد در زمینه ایسیو فعالیت دارن برای دیدن قیمت ها اینجا کلیک کنید.


نصب ایسیو در محل

مواردی پیش میاد که ماشین شما از تعمیرگاه دور هستش و یا متاسفانه ایسیو خودرو سرقت شده , در این حالت برای یه سری ماشین ها بنا به مدل اون میشه ایسیو به اصطلاح خام بگیرید و خودتون فیش هارو بزنید و ماشین رو به باتری سازی برسونید. اما برای بسیاری از خودروها امکان پذیر نیست. در این صورت باید از یک باطری ساز متخصص مشاوره بگیرید و اگر براش مقدور بود بیاد بالا سر ماشین , حالا یا ایسیو داره و با خودش میاره یا شما تهیه میکنید ایشون براتون نصب میکنه. اگر در تهران , مشهد یا اصفهان هستید فروشنده های کامپیوتر در قفسه بازار میتونن راهنماییتون کنن یا بعضا ممکنه در نزدیک محلی که ماشین هست یک متخصص بشناسند و بفرستن ماشین رو راه بندازه


تنظیم مجدد و دیاگ ایسیو

دقت کنید تحت هر شرایطی ایسیو ماشین باز بشه , سرقت بشه یا بسوزه , بعد از نصب یا تعمیر ECU  باید دستگاه بزنید ماشین دوباره برنامه ریزی بشه. به ندرت پیش میاد که خطا نده ولی اگر اینکارو انجام ندین احتمالا مشکلاتی در عملکرد خودرو خواهید داشت. توصیه قفسه بازار اینه که سالی یک بار ماشین رو ریمپ کنید یا به یک متخصص بگید براتون دیاگ بزنه و اگر خطایی داشت یا جایی مشکلی بود رفع کنه


بازدید قفسه قطعات

آگهی های مشابه