405

کوئل ساژم XU7 کروز

در تهران ، خیابان اکباتان پلاک 45
اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

    قیمتتماس بگیرید
    برندکروز+
    تعدادیک عدد
    این قطعهتک فروشی دارد
    قابل نصبموتورهای XU7
    شهرتهران
    زمان ارسالیک ساعت
    نحوه پرداختتسویه قبل از ارسال

اطلاعات بیشتر

نام فروشگاه: کروز شاپ
تسویه: نقدی
سطح فروشگاه: نمایندگی
تخفیف: خریدعمده تخفیف خوبی دارد

کوئل ساژم XU7 کروز – موجود در نمایندگی رسمی کروز پلاس (200915) بازار چراغ برق | پخش محصولات کروز با قیمت فوق العاده, ارسال فوری تمام نقاط کشور – آدرس فروشگاه کروز شاپ : خیابان سعدی, ابتدای خیابان اکباتان سمت راست, جنب بانک شهر, پلاک 45


قیمت کوئل ساژم:

دقت کنید در اینجا قیمت کوئل ساژم XU7 کروز معمولا به روز هستش اما در مواقعی که نرخ ارز نوسان شدید داره و همه در جریان هستیم ممکنه نتونیم با قیمتی که اینجا اعلام کردیم قطعات رو تقدیم کنیم. اما به طور کلی قیمت های فروشگاه ما رقابتی هستش و همیشه از نرخ بازار ارزونتر هستش. اگر لوازم کروزپلاس رو همیشه مصرف دارید و میخواهید با یک تامین کننده قوی توی بازار کانکت باشید که هر زمان صورت دادین فوری براتون ارسال بشه یه تماس با فروشگاه بگیرید گفتگویی داشته باشیم.


قفسه بازار یک سامانه آنلاین قطعات خودرو است. به غیر از وب سایت در هر زمان میتونید عکس کویل ساژم را در پینترست و یا حتی در فیس بوک ببینید. اطلاعات شرکت ها را در لینکداین و یا صفحه توییتر ببینید پیج اینستاگرام و کانال تلگرام را هم حتما دنبال کنید. برای دیدن لوازم موجود و قیمت روز قطعات در نمایندگی 200915 کروز از (آیکن آبی) کنار شبکه های اجتماعی استفاده کنید.

شبکه های اجتماعی | قفسه فروشگاه 👇
15 بازدید کل ، 5 امروز

 

 خرید مطمئن :

برای مبالغ بالا میتونید از پشتیبان سایت استعلام بگیرید ، یعنی اگر همکار هستید و در اولین خرید میخواهید پولی به حساب فروشنده ها بریزید ، برای اطمینان یه تاییدیه بگیرید تا خیالتان راحت شود و به مشکل نخورید. برای سفارشات خرد به علامت مورد اعتماد توجه کنید.

کارتون راه افتاد؟

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

کوئل خودرو

کوئل (coil) یا همان ترانسفورماتور جرقه‌زن (ignition coil) یک قطعه مهم در سیستم اشتعال خودرو است که نقش اساسی در عملکرد و عمر موتور دارد. 


اهمیت سلامت و کارایی کویل در عملکرد خودرو به شرح زیر است:

1. تولید جرقه اشتعال: کوئل در سیستم اشتعال خودرو برای تولید جرقه اشتعال استفاده می‌شود. جرقه اشتعال لازم برای ایجاد احتراق در مخلوط سوخت و هوا را تولید می‌کند. بنابراین، سلامت و کارایی کوئل بر تولید جرقه قوی و قابل اعتماد تأثیر دارد.


2. بهبود عملکرد موتور: یک جرقه قوی و قابل اعتماد در سیستم اشتعال بهبود عملکرد موتور را فراهم می‌کند. جرقه قوی باعث ایجاد احتراق سریع و کامل در مخلوط سوخت و هوا می‌شود که منجر به تولید قدرت بیشتر، راندمان بهتر و کاهش مصرف سوخت می‌شود.


3. کاهش آلودگی: یک جرقه قوی و قابل اعتماد در سیستم اشتعال به کاهش آلودگی محیط زیست ناشی از احتراق ناقص کمک می‌کند. احتراق ناقص می‌تواند منجر به تولید آلاينده‌های زيست‌محيطي نامطلوب مانند ذرات معلق (PM)، اکسیدهای نیتروژن (NOx) و کربن‌‌مونوکسید (CO) شود. با استفاده از یک جرقه قوی و قابل اعتماد، احتراق کامل‌تر صورت می‌گیرد و کاهش آلاینده‌ها را تضمین می‌کند.


بنابراین، سلامت و کارایی کوئل در عملکرد خودرو بسیار حائز اهمیت است. نگهداری منظم، تعمیرات به موقع و استفاده از قطعات با کیفیت استاندارد برای عملکرد صحیح و بهینه سیستم اشتعال و موتور خیلی مهمه. فروشگاه های لوازم یدکی باید موقع سفارش و خرید کوئل حسابی تحقیق کنن و فارغ از ارزون تر بودن تمام تمرکزشون رو بزارن روی کیفیت کویل. شرکت های تولید کننده ایرانی واقعا جنسای خوبی ساختن - قیمت انواع کویل


بازدید قفسه قطعات

آگهی های مشابه