بیشترین سوالاتی که تا به امروز توسط مشتریان برای خرید و فروشنده ها از ما پرسیده شده , بخوانید ، ممکن است جواب سوالات شما اینجا باشد.

سوال خریداران

بیشترین پرسش ها و پاسخ های ثبت شده

در بازار لوازم یدکی ممکنه یک روز 100 هزار تومان معامله بشه و روز دیگر 100 میلیون

ما دخالتی در مسائل مالی نداریم و اصلا متوجه مبلغ معاملات نمیشویم.

مگر در موارد خاص . قفسه بازار به یکسری فروشگاه ها تیک منتخب داده و اعلام میکند که مورد اعتماد هستند.

این یعنی ما مغازه و جنس فروشنده را دیده ایم و شناختی نسبی در موردش داریم.

به علامت منتخب و مورد اعتماد توجه کنید . اگر مبلغ از 10 میلیون بیشتر است یه استعلام تلفنی از پشتیبان سایت بگیرید.

این موضوع را فروشنده مشخص میکند .

این که کی به شما میرسه به چند تا مورد ربط پیدا میکنه.

  1.  تعداد قطعه
  2.  حجم قطعات
  3.  ساعت سفارش
  4.  ساعت تسویه
  5.  لوکیشن شما
  6.  لوکیشن فروشنده

طی این 9 سال تا به حال همچین موردی پیش نیومده و دلیلش اینه که فروشنده های قفسه بازار همه از کاسب های قدیمی و کار درست بازار هستن.

یک در صد همچین اتفاقی افتاد , نگران نباشید و به پشتیبانی سایت اطلاع بدین , فوری رسیدگی میشه

در این مورد ما کار خاصی نمیتونیم انجام بدیم ولی شما میتونید به فروشنده یکی از قطعات مشابه پیام بدین تا براتون جور کنه.

نکته : قفسه بازار در مقابل قطعاتی که در سایت ثبت نشده مسئولیتی ندارد.

I am item content. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar leo.

I am item content. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec mattis, pulvinar dapibus leo.

I am item content. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

I am item content. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

I am item content. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

فروشنده ها

بیشترین سولات تامین کننده های قطعه

این موضوع طبیعی هستش , اگر به همچین موردی برخورد کردین به خریدار بگویید از طریق صفحه کارت ویزیت و یا قطعه , از پشتیبانی سایت استعلام بگیرد.

ما بر اساس مستندات سعی میکنیم متقاعدش کنیم که مشکلی براش پیش نمیاد.

یکی از راه های جلوگیری از این موضوع ثبت دقیق و تکمیل اطلاعات است. بهتر است پروفایل خود را دقیق و کامل بر اساس دنیای واقعی تکمیل کنید.

در تمام صفحات و هنگام کلیک روی دکمه تماس با شما توضیح داده شده که قیمت نهایی را فروشنده مشخص میکند.

اما بروزرسانی قیمت جزئی از کارهای مهم شماست که باید هر روز به آن سر بزنید و تصحیح کنید.

50 قلم قطعه برای آپدیت نهایت ده دقیقه زمان نیاز دارد .

قطعاتی که مدت زیادی از بروزرسانی قیمت ها گذشته و نیاز به آپدیت دارند را مشخص میکند و پایینتر از قطعاتی نمایش داده میشوند که قیمت آنها به روز شده است. این را فقط شما میبینید و از دید کاربران همه چی عادی است.


برای آپدیت قیمت از آیکن دلار استفاده کنید و قیمت را به تومان وارد کنید.

%title پرسش های متداول

اگر ممکنه زمان طولانی نداشته باشید , روی آیکن استپ کلیک کنید , از دید عموم حذف میشود. یعنی وقتی این علامت را میبینید روش کلیک کنید.

%title پرسش های متداول

علامت به این شکل تغییر کند و آیکن پلی را نمایش دهد. درست مثل ضبط

%title پرسش های متداول


اما اگر مدت کوتاهی موجود نیست و بزودی شارژ میشه تیک زیر قطعه را بردارید.  وقتی تیک را میبینید یعنی قطعه عادی نمایش داده میشه

%title پرسش های متداول

حالا میخواهید اعلام کنید که موجود نیست, روی تیک کلیک کنید غیر فعال میشود.

%title پرسش های متداول

در این حالت قطعه در دسترس بازدید کننده هست اما توسط یک مهر به مشتری اعلام میکند که فعلا موجود نیست.

برای ویرایش متن توضیحات , تعداد کارتن , زمان ارسال , نوع تسویه و موارد دیگه ای که صفحات دارید از آیکن مداد استفاده کنید. بعد از کلیک از شما سوال میشود که در کدام خودرو قرار دارد , اگر درست است به مرحله بعد بروید اگر درست نیست نوع ماشین را عوض کنید.

%title پرسش های متداول

فقط دقت کنید اگر قطعه بازدید بالای 100 دارد نماید اسمش رو تغییر بدین

 

در به هر ترتیبی دیدین یک قطعه اسمش با عکسش فرق داره و قبلا منتشر شده , به هیچ عنوان نام کالا را تغییر ندین , بهتر است ابتدا عکس صحیح  را به آگهی اضافه کنید و موضوع را برای پشتیبانی بفرستید تا رسیدگی شود و مشکل را حل کنیم. 

مواقعی هست میخواهید کنترل پنل را به کارمند خود بسپارید و بتونه بدون دسترسی به خط شما وارد پنل بشه. در این مواقع به پروفایل خود مراجعه کنید, همون ابتدای صفحه گزینه شماره همراه : اینجا هر شماره ای مد نظرتونه وارد کنید. از این به بعد پیامک کد تایید برای اون شماره ارسال میشه.

اگر مدت زمان زیادی هستش که برای خودتون پروفایل ساختید و بهش رسیدگی نکردین , ممکنه دسترسی شما محدود شده باشه و موقع ثبت یک صفحه پیام بده که شما مجاز به ثبت آگهی نیستید. در این شرایط فوری به پشتیبانی سایت پیام بدین و شماره ای که مسدود شده براشون بفرستید. رفع میکنن – بازدید راهنما ویدیویی


راهنمای ثبت قطعه یا فروشگاه , دقت کنید در قفسه بازار بخش مختلفی وجود دارد , این یک تبلیغات موقت یا سطحی نیست که برای تست یک آگهی ثبت کنیم ببینیم چی میشه. اگر میخواهید کاربردی باشد و این کار به توسعه و افزایش فروش برسد ابتدا پروفایل خود را تکمیل کنید , بعد روی ثبت کنید و با انتخاب دسته بندی درست اولین قطعه را بارگذاری کنید. ثبت اولیه مهم است. دقیق بنویسید – بازدید ویدیو راهنما


راهنمای ثبت فروشگاه

راهنمای ثبت قطعات

تلفن دفتر

33994981 – 021
41256212 – 021

آدرس دفتر

تهران – بازار لوازم یدکی
خیابان ملت – کوچه کاوه

مراجعه حضوری

امکان مراجعه حضوری نیست
مگر در شرایط خاص با هماهنگی

ورود و ثبت نام

تا
دیگر ارسال مجدد رمز یکبارمصرف به شماره شما امکان پذیر می باشد.