1403 قطعات تارا

سپر جلو تارا نقره‌ای متالیک

در تهران ، پلاک 4 پاساژ شهسواری
اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

    قیمت8,500,000 تومان
    برندمهرکام پارس
    اورجینال نامبرکد رنگ 9702
    تعدادیک دست کامل
    این قطعهتک فروشی دارد
    قابل نصبتارا دستی و اتومات
    شهرتهران
    زمان ارسالدو ساعت
    نحوه پرداختتسویه قبل از ارسال

اطلاعات بیشتر

نام فروشگاه: سپر هادی
تسویه: نقدی
سطح فروشگاه: عمده فروش
تخفیف: 5 درصد برای تعمیرگاه

سپر جلو تارا نقره‌ای متالیک – با کد رنگ ۷۹۰۲

مورد استفاده در خط تولید و شامل ۶ ماه ضمانت ثبات رنگ هستش که با برند مهرکام پارس هم اکنون در انبار فروشگاه حمید هادی موجود است.


برای خرید حضوری میتونید به آدرس تهران : بازار لوازم یدکی چراغ برق ، خیابان اکباتان ، پاساژ شهسواری ، طبقه اول ، واحد 4 مراجعه کنید. برای سفارش اینترنتی یا آنلاین و تلفنی هم مشکلی نیست ، فوری تحویل پیک میدیم براتون بیاره.


محصولات گروه صنعتی مهرکام پارس یکی از بهترین برندهای موجود بازار در زمینه لوازم بدنه خودرو است. رنگ این پوسته سپر جلو تارا رنگی ثابت است و به هیچ عنوان با ضربه و شستشو نمی ریزد.


لوازم همراه سپر تارا :

  • جلوپنجره دستی یا اتومات
  • زه جلو پنجره  (انتخابی)
  • توری شبکه ای زیر سپر
  • قاب پرژکتور سمت چپ 
  • قاب پرژکتور سمت راست
  • قابل نصب روی انواع تارا

چرا این سپر داخل نایلون ایساکو نیست ؟

دلیل اینکه سپر جلو نقره ای تارا داخل بسته بندی شرکت نیست اینه که درسته محصولات مهرکام در خط تولید تارا استفاده میشه اما خود شرکت ایساکو پوسته های رنگی بیرون نمیده یا حداقل فعلا برنامه ای ندارد. شما اینطوری تصور کنید که همون مارکی که برای کارخونه سپر میزنه، حالا خودش داره رنگ شده هم میفروشه .


در کلیه سپرها قیمت رنگ سفید کمی ارزانتر از رنگهای متالیک است. پس نمیشه قیمت سپر های رنگی رو با هم مقایسه کرد. دقت کنید در زمان تغییرات و نوسانات ناگهانی نرخ ارز، امکان بالا و پایین شدن قیمت سپرهای تارا وجود دارد.


قیمت پخش سپر تارا

در خریدهای عددی (پس از تسویه مبلغ) سپر سالم درب فروشگاه به شخص یا پیک تحویل داده می شود و پس از خروج از فروشگاه یا انبار، تمام مسئولیت خط افتادن و یا شکستن به عهده خریدار است. صدور پیش فاکتور برای شرکت های بیمه فقط در ازای پرداخت بیعانه امکان‌پذیر است.


سفارش سپر جلو و عقب تارا

سفارشات سپر جلو تارا نقره‌ای متالیک تهران توسط الو پیک ارسال میشود و هزینه آن به عهده خریدار است. به خریدهای 5 عددی تخفیف های ویژه تعلق میگیرد و بخشی از هزینه ارسال به شهرستان تقبل میشود. در ضمن سپر عقب تارا همین مارک هم موجوده اگه خواستید براتون میفرستیم. برای بازدید لیست کامل قطعات موجود در فروشگاه حمید هادی از آیکن قفسه فروشگاه استفاده کنید.

شبکه های اجتماعی | قفسه فروشگاه 👇
95 بازدید کل ، 4 امروز

 

 خرید مطمئن :

برای مبالغ بالا میتونید از پشتیبان سایت استعلام بگیرید ، یعنی اگر همکار هستید و در اولین خرید میخواهید پولی به حساب فروشنده ها بریزید ، برای اطمینان یه تاییدیه بگیرید تا خیالتان راحت شود و به مشکل نخورید. برای سفارشات خرد به علامت مورد اعتماد توجه کنید.

کارتون راه افتاد؟

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

بازدید قفسه قطعات

آگهی های مشابه