لوازم یدکی نیسان وانت


پمپ بنزین نیسان دوگانه یورو 4

در تهران ، خیابان اکباتان
اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

    قیمت1,100,000 تومان
    برندشبستری
    تعداد12
    این قطعهفقط کارتنی عرضه میگردد
    قابل نصبنیسان
    شهرتهران
    زمان ارسالدو ساعت
    نحوه پرداختتوافقی انجام میشود

اطلاعات بیشتر

نام فروشگاه: شبستری
تسویه: توافقی
سطح فروشگاه: تولید کننده
تخفیف: خریدکارتنی10درصدتخفیف دارد

پمپ بنزین نیسان دوگانه یورو 4

محصول گروه تولیدی شبستری

واقع در تهران , بازار چراغ برق , خیابان اکباتان , جنب بانک سامان .


پمپ بنزین نیسان دوگانه یورو 4 با دو نام و دو مدل بسته بندی عرضه میشود :

SHTCO & BOOCH که هر دو نام تجاری ثبت شده و در انحصار مجموعه شبستری است.

همکاران دقت کنید محصولات تولیدی شبستری دارای 6 ماه گارانتی بدون قید و شرط کیفیت از زمان نصب روی خودرو میباشد.


زمینه فعالیت گروه تولیدی شبستری

تولید , تهیه و توزیع قطعات و لوازم یدکی سیستم سوخت خودرو :

صافی بنزین های آهنربادار مناسب انواع خودرو در خاورمیانه

قطعات یدکی پمپ بنزین داخل باک انواع خودرو در ایران

فولی هرزگردهای شیار دار انواع خودرو در ایران

توجه : درصورتی که سفارش عمده باشد 10 درصد از قیمت محصول کسر خواهد گردید .

برای دیدن لیست کامل قطعات شبستری از (آیکن آبی) کنار شبکه های اجتماعی استفاده کنید.

شبکه های اجتماعی | قفسه فروشگاه 👇
339 بازدید کل ، 4 امروز

 

 خرید مطمئن :

برای مبالغ بالا میتونید از پشتیبان سایت استعلام بگیرید ، یعنی اگر همکار هستید و در اولین خرید میخواهید پولی به حساب فروشنده ها بریزید ، برای اطمینان یه تاییدیه بگیرید تا خیالتان راحت شود و به مشکل نخورید. برای سفارشات خرد به علامت مورد اعتماد توجه کنید.

کارتون راه افتاد؟

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

پمپ بنزین کامل

اگر بخواهیم از اونجایی که ما آمپر رو میبینیم و تشخیص میدیم چقدر بنزین داریم باید بگیم این کار وظیفه اصلی درجه داخل باک خودرو هستش که نمایش مقدار سوخت رو با قرارگرفتن در کنار مغزی پمپ بنزین, میزان بنزین داخل باک رو نشون میده. حالا کل مجموعه پمپ بنزین وظیفش انتقال سوخت به سمت موتور ماشین هستش که با ایجاد و اعمال فشار داره انجام میده. دیدین موقعی که سوئیچ رو باز میکنیم قبل از استارت یه صدایی میاد؟ او صدای آرام و ممتدی که میشنویم و بعد از چند ثانیه قطع میشه همان صدای مغزی پمپ بنزین هستش در حال پمپاژ سوخت می باشد.


پمپ بنزین خوب

برای ماشین های ایرانی چندین شرکت حرفه ای دارن در زمینه تولید فعالیت میکنن, که در کنارش توی بازار مارک های خارجی که 99 درصد چینی هستن دیده میشه. اما معمولا خود شرکت خودرو ساز بهترین ها رو انتخاب میکنه و در بسته بندی خودش به عنوان شرکتی میفروشه. معمولا همون هم روی ماشین میبنده. در مواردی هم دیده شده مارک جنسی که روی خط تولید هست با اونی که در نمایندگی های مجاز عرضه میشه تفاوت داره. این که شرکت هایی مثل ایران خودرو و یا سایپا چه پمپ بنزینی رو ببندن روی ماشین و چه پمپی رو در عاملیت های فروش عرضه کنن به سیاست های خرید و حتی تامین کننده هم بستگی داره.


خرید عمده پمپ بنزین

اگر صاحب یک فروشگاه لوازم یدکی خودرو هستید و میخواهید پمپ بنزین, درجه داخل باک, مغزی پمپ بنزین بخرید یه سری به صفحه لیست قیمت پمپ بنزین خودرو بزنید. دقت کنید اگر کنار عکس قطعات علامت ویدیو بود در اون صفحه میتونید فیلم قطعه را ببینید, حتما از اومدن به بازار, بازدید نمایشگاه قطعات خودرو یا جلسه باز شرکت های تامین کننده سریع تر و به صرفه تر هستش. بعد از اون با فروشنده هایی که فکر میکنید برای همکاری مناسب هستن یه تماس بگیرید و گفتگویی داشته باشید. ما میدونیم توضیحی که تولید کننده میده و با تجربه ای که از نیاز شما داره بسیار دقیق تر و تکمیل تر معرفی قفسه بازار هستش. ما تمام تلاشمون رو میکنیم این پروسه ارزونتر و سریعتر انجام بشه.


خرید تکی پمپ یا مغزی

در این سایت اغلب عمده فروش ها فعالیت دارن اما اگر دیدن تیک تک فروشی دارد فعاله یا تگ تهیه توزیع خورده در ساعات کاری با فروشنده تماس بگیرید. راهنماییتون میکنن. برای ماشین های خارجی هم به همین صورت هستش ولی اگر پمپ بنزین ماشین خودتون رو پیدا نکردین از طریق یک قطعه مشابه با فروشنده ارتباط برقرار کنید. لیست قیمت پمپ بنزین ها


پمپ بنزین - Fuel Pump

کار این مجموعه پمپاژ بنزین از داخل باک ماشین به سمت موتور هستش. البته در مسیر اتفاقات زیادی میفته و لوله ها و شینگ های مختلفی عبور میکنه تا به قسمت احتراق برسه ولی کارش همینه. در گذشته پمپ‌ بنزین های مکانیکی داشتیم که روی ماشین های کاربرات هنوز هست ولی دیگه خیلی وقته منسوخ شده و همه خودروسازها از پمپ بنزین برقی روی ماشین هاشون استفاده میکنن و روز به روز دارن بهترش میکنن.


 دلیل خراب شدن پمپ بنزین

مهمترین علت اینکه پمپ بنزین ماشین ها از کار میفته یا به عبارتی مغزی میسوزه حرارت بالا هستش, شاید بپرسید داخل باک حرارت بالا کجا بود؟ به طور کلی داخل باک بنزین گرمایی وجود نداره ولی در محفظه پمپ ( همون قسمت پلاستیکی ) مغزی پمپ بنزین با سرعت بالا درحال چرخیدن و پمپاژ کردن سوخت هستش. حرارت ایجاد شده از طریق خود بنزین دفع میشه و یک تعادلی برقرار میشه اما زمانی که باک خالی هستش این حرارت باعث خود سوزی مغزی میشه. چاره کار اینه که اجازه ندین ماشین زیاد در حالت بی بنزینی بمونه. این اتفاق ربطی به نوع و مارک جنس نداره, ماشین هایی که 10 لیتر 10 لیتر بنزین میزنن و یا به هردلیلی باکشون در بسیاری از مواقع خالی هستش تند تند باید مغزی عوض کنن. بهتره باک نصف شد, برید فول کنید.


هزینه اجرت تعویض پمپ بنزین

اول سال 1403 اتحادیه صنف تعمیرگاه ها یک لیستی منتشر کرد و فارغ از منطقه و محل گفت مبلغی که یک مکانیک برای بازو بست یک پمپ بنزین ماشین های گروه سایپا باید دریافت کنه, پراید و تیبا 300 هزار تومان, ساینا و کوییک 330 هزارتومان هستش. یا مثلا خودروی دنا 420 تومان اعلام شده, سمند و پژو 405 هم مبلغش 240 تومان که نمیدونم توی این 6 ماه که از سال 1403 گذشته هزینه ها تغییر کرده یا نه.


 

بازدید قفسه قطعات

آگهی های مشابه