لوازم یدکی برلیانس H320

سرپلوس برلیانس سری 300

در تهران ، چیتگر- بلوار کوهک
اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

    قیمت860,000 تومان
    برندZENIT
    اورجینال نامبرAI-1157
    تعداد10
    این قطعهفقط کارتنی عرضه میگردد
    شهرتهران
    زمان ارسال24 ساعت
    نحوه پرداختتوافقی انجام میشود

اطلاعات بیشتر

نام فروشگاه: فراز گستر اترس
تسویه: توافقی
تخفیف: خریدعمده تخفیف خوبی دارد
سطح فروشگاه: وارد کننده

سرپلوس برلیانس سری 300 – این سر پلس مناسب برلیانس H320-H330تک فروشی ندارد – با کد فنی AI-1157 – هم اکنون در انبار شرکت فراز گستر اترس موجود است – برند : زنیت | بازرگانی ها برای خرید تیراژ میتونید سفارش بزارید، براتون میآریم این کله پلس ها با کیفیت بالا و بسته بندی خوب، فقط به صورت تعداد عرضه میشود . عنایت بفرمایید برای سفارش و خرید با دفتر تماس بگیرید صحبت کنیم. یا اینکه از طریق واتساپ پیام بدین , ما با شما تماس میگیریم.


قیمت سرپلوس برلیانس 300:

این قطعات توسط خود ما وارد شده و هیچ واسطه ای وجود ندارد. پس خیالتون راحت باشه که سرپلوس برلیانس سری 300 با کف قیمت به دست شما میرسه و پس از خرید هیچ رقیبی نخواهید داشت. همکاران بازار برای بازدید قطعات به دفتر قفسه بازار مراجعه نمایید. همچنین میتونید برای دیگر قطعاتی که مصرف دارید سفارش بزارید و در کمترین زمان ممکن در بازار تحویل بگیرید.


سرپلوس یا مشعلی اساساً یک محور محرک است و به این دلیل نامگذاری شده است که نیمی از کار انتقال نیرو را انجام می دهد و از یک گیربکس یا دیفرانسیل به یکی از چرخ ها وصل میشه. دوقلوی آن در طرف دیگر مجموعه را کامل می کند. از آنجایی که مدام در حال حرکت هستند ، جز قطعات مصرفی هستند ، اتصالاتی که کله پلوس ها در هر دو طرف خودروهای تعلیق مستقل به هم متصل می کنند، در معرض سایش قابل توجهی قرار دارند. بهترین راه برای نگهداری و جلوگیری از خراب شدن زود هنگام سلامت گردگیر ها و گریس کاری مناسب است. نکته بعدی اینکه فرمان ماشین رو در حالت پارک تمام به یک طرف نپیچونید و یا موقع دور زدن هم کمی خلاصی بزارید.


خرید کله پلوس برلیانس:

هنگام تماس: مالکین خودرو توجه کنید کله پلوس برلیانس 300 خرد فروشی ندارند. خواهشا برای خرید دونه ای تماس نگیرید. همکاران گرامی: فروشگاه های پخش, بنکداران, عمده فروش های شهرستان حتما با واحد فروش تماس بگیرید و لیست روز را دریافت کنید.


قفسه بازار

یک سامانه آنلاین قطعات خودرو است. به غیر از وب سایت در هر زمان میتونید عکس سرپلوس های برلیانس برلیانس را در پینترست و یا حتی در فیس بوک ببینید. اطلاعات شرکت ها را در لینکداین و یا صفحه توییتر ببینید پیج اینستاگرام و کانال تلگرام را هم حتما دنبال کنید. برای دیدن لوازم موجود در شرکت فراز گستر اترس از (آیکن آبی) کنار شبکه های اجتماعی استفاده کنید.

شبکه های اجتماعی | قفسه فروشگاه 👇
25 بازدید کل ، 1 امروز

 

 خرید مطمئن :

برای مبالغ بالا میتونید از پشتیبان سایت استعلام بگیرید ، یعنی اگر همکار هستید و در اولین خرید میخواهید پولی به حساب فروشنده ها بریزید ، برای اطمینان یه تاییدیه بگیرید تا خیالتان راحت شود و به مشکل نخورید. برای سفارشات خرد به علامت مورد اعتماد توجه کنید.

کارتون راه افتاد؟

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

بازدید قفسه قطعات

آگهی های مشابه