ضد رسوب

فرا رسوب پارسیان

محصولی معجزه گر برای حفاظت کامل از موتور خودرو که اگر اهمیتش در حد روغن موتور نباشه کمتر هم نیست.

90 درصد ماشینهایی که واشر سرسیلندر میسوزونن یا به هر دلیلی موتور تعمیر میکنن به خاطر  اختلال توی سیستم خنک کننده و گردشه آب ماشینه.

مثله شیلنگ های رفت و برگشت آب , واتر پمپ , رادیاتور و مجاری آب داخل سیلندر و …

همچنان که در حال خوندن این مطلب هستید به کتری آب جوش خونه و رسوب ضخیمی که حتما تا الان بارها به چشم دیدین فکر کنید.

البته تشکیل رسوب در سیستم گردش آب خودروهای نو به اون شدت کتری نیست ولی واضحه که هر کجا آب و حرارت باشه رسوب هم وجود داره.

اگر کمی فنی باشید و یا یکبار کارِتون به تعمیر موتور افتاده باشه حتما به این نتیجه رسیدید که اگر سیستم گردش آب درست کار میکرد , الان لازم نبود اینقدر هزینه کنم.

حالا یه مبتکر ایرانی محلولی درست کرده که هر جور رسوب آب ٌ [ مثل : حل شدن قرص جوشان ] از بین میبره.

آب رادیاتور

محلول اصلی آب رادیاتور که به ازای هر 10 لیتر آب یک بطری نیاز است. این محلول تا 6 ماه کل سیستم خنک کننده و رادیاتور را از تجمع املاح و رسوبات در امان نگه میدارد.

این محلول در زمان کم و هزینه ای بسیار به ناچیز هرگونه زنگ زدگی و رسوبات را از بین میبرد . 

جرم گیر سواری

این محلول جرم گیر مخصوص خودروهای  سواری است.

فقط کافیست محلول را با 7 لیتر آب داخل رادیاتور بریزید و چند ساعت از خودرو استفاده کنید تا در دمای بالا محلول کار خود را انجام دهد و مجاری را رسوب زدایی کند , سپس آب رادیاتور را تخلیه کنید و دوباره از محلول و آب برای پر کردن استفاده کنید.

جرم گیر سنگین

این محلول جرم گیر مخصوص خودروهای  سنگین است.

محلول را با 20 لیتر آب داخل رادیاتور بریزید و دو روز از خودرو استفاده کنید تا در دمای بالا محلول کار خود را انجام دهد و مجاری را رسوب زدایی کند , سپس آب رادیاتور را تخلیه کنید و دوباره از محلول و آب برای پر کردن استفاده کنید.

رسوب سیلندر

بعنوان مثال امروز اگه خودرو شما دچار رسوب زنگ زدگی بشود علاوه برجوش آوردن خودرو و اون خورندگی که داخل جدارهای سیلندر ایجاد میشود باعث اختلال در سیستم گردش آب میشود و صاحب خودرو تا مدت ها متوجه نمیشود و بعد از اینکه دمای ماشین بالا رفت , مبهوت از اینکه چرا جوش آورده ؟

به مکانیک و یا رادیاتور ساز مراجعه می کنند اون ها هم‌ فقط میگویند که لوله رادیاتور خودرو گرفته یا ترموستات چسبونده و چندتا ایراد دیگر که احتمالا تعویض رادیاتور هم شاملش میشه .

همه چی تعویض و نو میشه. کلی وقت و هزینه صرف شده ولی اتفاقی که بعد از نو شدن این همه قطعه داشتیم نیوفتاد!!

چرا ؟ چون فقط نیمی از سیستم نو شده و رسوبی ندارد. سمته سیلندر و مجاری اطراف پیستون که مجاری نازک تری هم دارند همچنان پر از رسوب و املاح سفت شده هستند. گردش آب درست و سریع انجام نمیشه. این آب کم نمیتونه سیلندرو خنک کنه.

چیزی شبیه همون اتفاقی که توی آبگرمکن های دیواری میوفته و هر به چند سال باید مواد اسیدی واردش کنن تا از رسوبات تخلیه بشه.

همه این موارد و دردسر ها یک طرف. راه حل ساده و ارزان , منطقی و تست شده طرفی دیگر . خودتان قضاوت کنید.

محلولی بی خطر , ارزان و قدرتمند که اگر سالی یک یا دوبار مقداری توی رادیاتور بریزید تمام رسوب جمع شده , حتی داخل ریز ترین مجاری آب را شسته و در خود حل میکند.

به قدری این حل شدن عمیق است که هنگام تخلیه آب اثری از هیچ املاحی نمیبینید. اما برای اطمینان میتونید آب تخلیه شده رو بجوشونید و مطمئن شوید چه چیزی از موتور خودرو خارج شده است.

حتما ویدیو زیر رو ببینید.

اختراع ثبت شده

این محصول کاملا ایرانی با دریافت تاییدیه های اروپایی, ثبت اختراع شده و مورد استقبال مصرف کنندگان خارج از ایران هم قرار گرفته است.

کارآفرینی و سودآوری

فروشگاه های تامین کننده قطعات خودرو و پخش کننده های عمده قطعه میتوانند این محصول را با قیمت تجاری از کارخانه خریداری کنند و علاوه براینکه نسبت به نمونه های مشابه فضای کمی اشغال میکند , حاشیه سود خوبی خواهند داشت.

صرفه جویی واقعی

با توجه به اینکه اینروزا هزینه یک تعمیر موتور ساده در بهترین حالت برای یک خودروی ایرانی 5 میلیون هزینه دارد. این اطمینان را به شما میدهیم که با استفاده به موقع از این محصول هیچ وقت بخاطر ضعف سیستم خنک کننده به تعمیرگاه نخواهید رفت.

تاییده های داخلی و خارجی

TRAINING CERTIFICATE

لوح تقدیر انجمن توسعه و بهبود کیفیت صنایع ایران در اجلاس تخصصی مدیریت در تراز جهانی به آقای جهانبخش شهریاری 

مدیر عامل شرکت فرارسوب پارسیان

در تیر ماه 1396

ورود و ثبت نام

تا
دیگر ارسال مجدد رمز یکبارمصرف به شماره شما امکان پذیر می باشد.