رسوب سیلندر
بعنوان مثال امروز اگه خودرو شما دچار رسوب زنگ زدگی بشود علاوه برجوش آوردن خودرو و اون خورندگی که داخل جدارهای سیلندر ایجاد میشود باعث اختلال در سیستم گردش آب میشود و صاحب خودرو تا مدت ها متوجه نمیشود و بعد از اینکه دمای ماشین بالا رفت , مبهوت از اینکه چرا جوش آورده ؟
به مکانیک و یا رادیاتور ساز مراجعه می کنند اون ها هم فقط میگویند که لوله رادیاتور خودرو گرفته یا ترموستات چسبونده و چندتا ایراد دیگر که احتمالا تعویض رادیاتور هم شاملش میشه .
همه چی تعویض و نو میشه. کلی وقت و هزینه صرف شده ولی اتفاقی که بعد از نو شدن این همه قطعه داشتیم نیوفتاد!!
چرا ؟ چون فقط نیمی از سیستم نو شده و رسوبی ندارد. سمته سیلندر و مجاری اطراف پیستون که مجاری نازک تری هم دارند همچنان پر از رسوب و املاح سفت شده هستند. گردش آب درست و سریع انجام نمیشه. این آب کم نمیتونه سیلندرو خنک کنه.
چیزی شبیه همون اتفاقی که توی آبگرمکن های دیواری میوفته و هر به چند سال باید مواد اسیدی واردش کنن تا از رسوبات تخلیه بشه.
همه این موارد و دردسر ها یک طرف. راه حل ساده و ارزان , منطقی و تست شده طرفی دیگر . خودتان قضاوت کنید.
محلولی بی خطر , ارزان و قدرتمند که اگر سالی یک یا دوبار مقداری توی رادیاتور بریزید تمام رسوب جمع شده , حتی داخل ریز ترین مجاری آب را شسته و در خود حل میکند.
به قدری این حل شدن عمیق است که هنگام تخلیه آب اثری از هیچ املاحی نمیبینید. اما برای اطمینان میتونید آب تخلیه شده رو بجوشونید و مطمئن شوید چه چیزی از موتور خودرو خارج شده است.
حتما ویدیو زیر رو ببینید.
اختراع ثبت شده
این محصول کاملا ایرانی با دریافت تاییدیه های اروپایی, ثبت اختراع شده و مورد استقبال مصرف کنندگان خارج از ایران هم قرار گرفته است.
کارآفرینی و سودآوری
فروشگاه های تامین کننده قطعات خودرو و پخش کننده های عمده قطعه میتوانند این محصول را با قیمت تجاری از کارخانه خریداری کنند و علاوه براینکه نسبت به نمونه های مشابه فضای کمی اشغال میکند , حاشیه سود خوبی خواهند داشت.
صرفه جویی واقعی
با توجه به اینکه اینروزا هزینه یک تعمیر موتور ساده در بهترین حالت برای یک خودروی ایرانی 5 میلیون هزینه دارد. این اطمینان را به شما میدهیم که با استفاده به موقع از این محصول هیچ وقت بخاطر ضعف سیستم خنک کننده به تعمیرگاه نخواهید رفت.