پخش عمده لوازم یدکی خودرو
پخش قطعات خودرو شاخه های مختلفی داره
اما در تعریف کلی به شخص , گروه یا فروشگاهی گفته میشه که قطعاتی رو بین فروشگاه ها توزیع میکنن.
کمی قبل تر بازار طور دیگری بود
- تولید کننده کارش تولید لوازم بود.
- وارد کننده ها از کشورهای مختلف خرید میکردند و امور واردات را انجام میدادند.
- طراحان به طراحی می رسیدند و تمام فکرشان بهینه سازی بود.
این چند نمونه کار خود را انجام می داند و فروش را به فروشنده ای که کارش پخش بود می سپردند.
اما امروز اوضاع کمی فرق کرده , تولید کننده خودش هم به فروش می پردازد , دفتر دارد , ویزیتور دارد و …
واردکننده و طراح هم همینطور , بخشی از کار را به بیزنس اختصاص داده اند تا در دل بازار باشند.
پس میتوانیم به تولید کننده یا صاحب کارخانه ،پخش کننده هم بگوییم .
اما عده ای کارشان فقط پخش لوازم یدکی است
یعنی در بازار , بین تولید کننده ها و وارد کننده جستجو می کنند و قطعاتی را به تعداد میخرند.
سبد کالای تخصصی یا گسترده ای را کنار هم جمع می کنند و به مشتریان خود می فروشند.
بین این پخش کننده ها بازرگانی هایی هم هستند ،که برند خود را دارند و قطعات را با نام تجاری خود پخش می کنند.
کار دقیق بازرگانی ها و تفاوتشان با یکدیگر چیست؟
بازرگانی یعنی خرید و فروش منظم و با نام تجاری مشخص
که : ( امروز در بازار این کلمه مفهوم دقیقی ندارد ) بعد در موردش مینویسیم.
بازرگانی ها در حوزه فعالیت خود محصولات تولید کننده ها و قطعات وارد کننده ها را گرد آوری می کنند.
با نام خود بسته بندی می کنند و به دست فروشگاه های مصرف کننده می رسانند.
بعضی قوی هستند و با خرید قطعات با کیفیت و شبکه توزیع خوب و تبلیغات فروش بیشتری دارند.
گروهی از بازرگانی ها در سطح متوسط قرار دارند که بیشتر از نایلون برای بسته بندی استفاده می کنند.
تفاوت بازرگانی ها و به قول معروف اسم در کردنشان بر اساس انتخاب جنس های مرغوبتر است.
بازرگانی های قوی با مدیریت خوب و شبکه توزیع و رفع نیاز مشتری جایگاه خوبی در بازار پیدا کرده اند.
بعضا پیش میاید ،قطعه ای که تولید کننده اش یک نفر است با بسته بندی و نام تجاری معروف تر قیمت بالاتری دارد.
و در جای دیگر همان قطعه با همان کیفیت چون بی نام یا نام شناخته نشده ای عرضه می شود ،ارزانتر است.
پخش کننده های سیار ( وانتی ها )
این نوع پخش سیار بنا به درخواست فروشگاه ها به وجود آمد.
یعنی صاحب فروشگاه خود را درگیر بازار و خرید نمی کند.
خریدار قطعاتی که مصرف دارد را درب مغازه اش تحویل میگیرد و همان جا تسویه میکند.
این هم مثله خیلی از مدل های کسب و کارها برای عده ای مفید و برای عده ای مضر است.
ارتباط قفسه بازار با پخش لوازم یدکی چیست؟
ماهیت قفسه بازار مشخص است. معرفی کلی و معرفی جزئیات
ما در اینجا پخش کننده های لوازم یدکی را به شما معرفی می کنیم.
ریز قطعاتی که موجود دارند را همراه قیمت و مشخصات در دسترس فروشگاه ها قرار داده ایم.
اگر مطلب یا نظری دارید حتما برای ما بفرستید. بنام خودتان منتشر میکنیم.
با کلیک روی تصاویر لیست پخش کننده هایی که در سامانه ثبت شده اند را ببینید.
ما در حال تکمیل اطلاعات هستیم و این کار انتهایی ندارد.
شما هم در هر سطحی هستید با کلیک روی قطعه جدید به این بازار بپیوندید.