درباره قفسه بازار بدانید
راهنمای استفاده از خدمات سامانه
پاساژ های چراغ برق
پاساژها یکی از خدمات کاربردی سامانه است که مدام در حال تکامل است و برای همکاران شهرستان یا دور از بازار مثله یک سفر به درون طبقات پاساژ ها و بررسی فروشگاه ها میباشد.
مثله تمام برنامه ها در قفسه بازار هم برای فعالیت کردن نیاز است خود را معرفی کنید.
پس با انتخاب گزینه ورود به سایت از زریق ایمیل یا شماره همراه , نام نویسی کرده و بعد از آن اطلاعات پروفایل خود را تکمیل کنید.
ضرورت اینکار این است که سامانه قرار است برای شما بازاریابی کند. از آنجایی که این یک معرفی بدون واسطه است لازم است تمام اطلاعات کسب و کار خود را درج کنید تا مشتری به هر چه که درباره شما نیاز دارد دسترسی داشته باشد. نام , تلفن , شبکه های اجتماعی , آدرس , سابقه , نوع فعالیت و از این دست موارد.
حالا شما صاحب یک پنل شخصی برای خود هستید که میتوانید قطعات ثبت جدید یا لیست و بروشورهای مختلفی ثبت کنید.
علاوه بر آن قطعات ثبت شده را مدیریت و هر زمان که خواستید ویرایش , حذف یا استپ کنید .
این دسته مربوط به معرفی فروشگاه های تهیه و توزیع قطعات یدکی است.
لوازم خودروهای ایرانی | خارجی | سنگین | کلاسیک | اسپرت و لوکس
صرفا مخصوص واحد هایی است که دهنه مغازه ای دارند و آدرس دارد.
پیش از این شما فقط ثبت نام کرده بودید و خود را به ما معرفی کرده اید.
حال اگر در هر کجا یک یا چند فروشگاه دارید , میتوانید نام انحصاریش را بنویسید.
روی نقشه موقیتش را مشخص کنید تا مشتری با کمک گوگل مپ به آدرس بیاید.
دیگر اطلاعاتی که در پروفایل تعریف کرده اید اینجا نیز نمایش داده میشود.
لوازم یدکی و کاتولوگ های ثبت شده نیز زیر مجموعه این صفحه قرار میگیرند.
محور اصلی سایت و هدف از راه اندازی این سامانه در دسترس قرار دادن اطلاعات قطعه , چه کسی موجود دارد و قیمت روز بوده است.
مشکلی که تمام افراد بازار روزانه درگیرش هستند و هزاران ساعت وقت هدر میرود و میلیونها تماس تلفنی برای استعلام قطعات مورد نیاز فروشگاه ها صرف میشود.
در دسته لوازم یدکی کاربران برای ثبت قطعه , نام خودرو مورد نظرُ انتخاب میکنند و مشخصاتش را درج میکنند.
در بازار لوازم یدکی هر واحدی قطعا برای کسب و کار و محصولات خود لیست , بروشور یا یک کاتولوگ دارد.
این دسته کاربردهای فراوان و مهمی دارد. شما در صفحه فروشگاه فقط نام فروشگاه خود را منتشر کرده اید.
شما میتوانید لیست مجموع قطعاتی که دارید در این صفحه منتشر کنید و دربارش توضیحاتی بنویسید.
سبد های کالایی متنوعی تعریف کنید و هر زمان که نیاز بود فعال یا غیر فعالش کنید.
هر صفحه برای خود لینک منحصر به فرد و دائمی دارد. با اشتراک گذاری بین مشتریان خود دیگر نیاز نیست هر بار لیست جدید برایشان بفرستید.
فقط کافیست به این صفحه رجوع کنید و لیست جدید بارگزاری کنید. مشتری شما هر بار روی لینک کلیک کند لیست به روز شده را میبیند.
تمام لیست های منتشر شده توسط شما زیر مجموعه فروشگاهتان قرار میگیرد . همینطور در صفحات دیگر سایت به کاربران نمایش داده میشود.
این دسته مربوط به درخواست و سفارش کالا هستش.
بسیار کاربردیه اما هنوز بین کاربرا و تعمیرگاه ها جا نیوفتاده.
ما تبلیغات گسترده ای رو بین تعمیرکاران شروع کردیم و از طرفی فروشگاه ها باید آمادگی داشته باشن.
فرض کنید یه صافکاری نقاشی ده قلم لوازم هیوندا مصرف داره . فقط کافیه توی این دسته بنویسه یا از نوشته قبلی عکس بگیره بفرسته.
فروشگاه های تامین قطعه هم هر کدوم موجود داشته باشن قیمت و بهش اعلام میکنند.
در این روش اول اینکه تعداد تماس های اضافی و بی نتیجه به صفر میرسه و مشتری فقط با کسی صحبت میکنه که جنس و موجود داره.
نکته بعدی قیمت بسیار مناسبی هستش که پیشنهاد میشه و میتونه بین چند نفر انتخاب کنه از چه کسی خرید کنه.
این دسته فعلا غیر فعال هستش .
مربوط به تعمیرگاه ها و مراکز خدماتی خودرو هستش.
البته زیر مجموعه های دیگری هم داره.
بازاریابی و فروش
نقطه اتکا و قوت سامانه قفسه بازار در بازاریابی و معرفی مستقیم شرکتها به فروشگاه هاست. بخش کمی از مجموعه که فروشگاه های تک فروشی هستند قطعاتشون و از طریق سرچ گوگل میفروشند. اما ما برای عمده فروش ها و تولید کننده ها یک بخش توسعه و فروش داریم که وظیفش جذب مستقیم مشتری برای تولید کننده هستش و خریدار به هر دلیلی با اینترنت و گوگل سر و کار نداشته باشه , ما از طریق اطلاعات دسته بندی شده ای که داریم به ارتقاء سطح فروشش کمک میکنیم.
جمع آوری اطلاعات
داشتن اطلاعات یک اصل است ، اما داشتن اطلاعات دقیق و هدفمند یک گنج ، چند سالیه که هر کی از راه می رسه یه دوری توی اینترنت میزنه و چند تا شماره جمع میکنه میگه من بانک اطلاعات هستم و با تبلیغات کور کورانه مشغول گند زدن توی بازار میشن. در این مدل جمع آوری اطلاعات هر چه کاربر درباره خود نوشته کپی میشه و همه با هم در یک فایل ذخیره میشود. اما در قفسه بازار اطلاعات از درب فروشگاه دریافت شده ، کاری بسیار پرخرج ، اما دقیق ، طبقه بندی شده در سطوح مختلف . چرا که مثلا یک فروشگاه لوازم یدکی پژو میتونه تک فروش باشه ، تهیه توزیع باشه یا یک عمده فروش. قفسه بازار با تفکیک دقیق و در سطح فروش های مختلف بازاریابی و معرفی را انجام میدهد.
نمایشگاه دائم قطعه
اینجا بازار خرید و فروش عمده لوازم یدکی است ، حتی اگر هزار صفحه محتوای اینترنتی داشته باشیم فقط حکم یک تابلو و بنر را دارد . مشتری جدید برای خرید نهایی باید نمونه قطعات را ببیند. مگر اینکه برند مشخص باشد و اعتماد دوطرفه هم برقرار . برای حل این مشکل و رفع ده ها مورد دیگه قفسه بازار نمایشگاهی دائم را در قلب چراغ برق دایر کرده است.
برند سازی
یکی از راه های ارزش افزوده نام های تجاری هستند. عنوان هایی که به هیچ وجه یک شبه به وجود نیومدن و سال ها براشون زحمت کشیده شده. امروزه در بازار اکثرا میدونن مثلا یک قطعه ای که تولید کننده داره میفروشه ۴۰ تومان ، عمده فروش میده ۶۰ تومان ، اما وقتی همون جنس داخل یک جعبه و بسته بندی شناخته شده قرار میگیره میشه ۱۰۰ تومان . چه سودی از این بهتر ؟
اینجاست که همه دوست دارن بشن شبیه کروز ، عظام ، دینا پارت یا مدرن ، اما سه تا مورد اصلی که ۹۰ درصد بهش توجه ندارن : ۱ – زمان ، ۲ – کیفیت و ۳ – دیده شدن هستش ، حتی بدون خرید و فروش .. .
ما اگر قطعه را از طلا بسازیم و با نصف قیمت هم عرضه کنیم ، اگر مشتری به ما دسترسی نداشته باشه و مارو پیدا نکنه هیچ فایده ای نداره . برند سازی یک مسیر است ، یک فرم هرمی شکل است با صدها آیتمی که باید تیک بخورد و انجام شود تا به نتیجه برسد. برندی مثل دینا از ۲۰ سال پیش شروع کرده که امروز در این جایگاه قرار بگیرد. برنامه ریزی و اجرای بی وقفه و تیک زدن های هزاران مورد نتیجه اش شده این محبوبیت . قفسه بازار بخشی از کارهایی که برای دیده شدن نیاز دارید را براتون فراهم کرده ، فرقی هم نداره که یک پخش کننده بازاری باشید یا یک بازرگانی بزرگ ، برند سازی یعنی هر روز تعداد بیشتری با نام ، محصول و یا خدمات شما آشنا شوند. حتی اگر خرید نکنن ولی نام را ببینند ، کار انجام شده..
تایید و اعتبار سنجی
یک تیر و دو نشان ، طی این سالها از کاربران شنیده ایم که در سامانه قفسه بازار موضوعی براشون حائز اهمیت بود و اون هم تایید و اعتبار سنجی است. این به این منظور نیست که ما تایید کننده هستیم. قطعا افرادی که ما معرفی میکنیم به هیچ وجه به تایید ما نیازی ندارند. این یک نکته و اطمینان خاطر ذهنی است. اغلب مخاطبین ما افراد تازه کار هستند و به صورت دقیق شناختی از فلان فروشگاه و فروشنده اش ندارن از طرفی طبیعی است که یک فروشنده حرفه ای نمیتونه از خودش تعریف کنه و به مردم بگه من که هستم و .. اینجاست که قفسه بازار به عنوان معرف ِ غیر ذینفع ، هر چه که برداشت خودش است را در اختیار مخاطب قرار میدهد.
شبکه های اجتماعی
نقطه اتکا و قوت سامانه قفسه بازار در بازاریابی و معرفی مستقیم شرکتها به فروشگاه هاست. بخش کمی از مجموعه که فروشگاه های تک فروشی هستند قطعاتشون و از طریق سرچ گوگل میفروشند. اما ما برای عمده فروش ها و تولید کننده ها یک بخش توسعه و فروش داریم که وظیفش جذب مستقیم مشتری برای تولید کننده هستش و خریدار به هر دلیلی با اینترنت و گوگل سر و کار نداشته باشه , ما از طریق اطلاعات دسته بندی شده ای که داریم به ارتقاء سطح فروشش کمک میکنیم.
ظرفیت و کارآفرینی
قفسه بازار یک لبتاب و یک وب سایت نیست. قفسه بازار ۲۰ سال تجربه و حضور در بازار چراغ برق است و برای رفع نیاز های این صنف راه اندازی شده. ما ظرفیت رد شدن را داریم و با وجود اینکه همه چی محیاست (دفتر ، انبار ، فروشگاه ، تجربه ، اعتبار و سرمایه) اصلا به خرید و فروش فکر نمی کنیم. روزانه صدها درخواست در سامانه ثبت میشه ، مواردی که هر کدوم به تنهایی سودی معادل ده سال یک پنل را دارد ، اما قفسه بازار بدون مکث فروشنده مربوطه را معرفی میکند . ما امروز درحال عرضه ۲۰ سال تجربه هستیم تا یک خدمات اینترنتی
نمایشگاه دائم قطعات خودرو
در هر سطحی هستید همین الان همراه بشید. ما اومدیم فاصله بازار لوازم یدکی رو با دنیای دیجیتال مارکتینگ پر کنیم و فروش و کسب و کار شمارو ارتقاء بدیم