عکاسی حرفه ای از قطعات

عکاسی حرفه ای از قطعات

عکاسی حرفه ای از قطعات یا همون عکسهای صنعتی که زمینه سفید با نور مناسب داره.

ما برای پرسیدن هزینه هر عکس با چندتا آتلیه و افرادی که اینکارو انجام میدن تماس گرفتیم , از هر عکس ده هزار تومان قیمت دادن تا 25 و 40 هزار تومان و برای عکسهای سپر و داشبورد به 100 هزار تومان هم رسید.

اما پرداخت این هزینه از نظر ما منطقی نبود و با اینکه برای ما هم هزینه بر هستش تصمیم گرفتیم برای کاربرانی که پنل یک ساله دریافت میکنن این کارو اشانتیون انجام بدیم.

عکسهایی که ما میگیریم هم در سایت استفاده میشه , هم برای صاحب جنس میفرستیم تا در شبکه های اجتماعی خودش استفاده کنه.

 

بنابراین فروشگاه هایی که پنل های 50 قلمی قفسه بازار را دریافت می‌کنند ، کافیست یک نمونه از قطعات را به دفتر سامانه در بازار چراغ برق بفرستند.

در آتلیه قفسه بازار برایشان عکاسی میکنیم و ساعتی بعد قطعات را برمیگردونیم.

 

%title عکاسی حرفه ای از قطعات

 

از این عکسها برای تبلیغات در سایت و ساخت بروشور استفاده میکنیم و فایلش را هم در ربات سامانه بارگذاری میکنیم تا صاحب قطعات بتواند در شبکه های اجتماعی خود و تبلیغاتش از آنها استفاده کند.

 

این روزا تبلیغات در تمام محیط مجازی ؛ وب سایت ها یا شبکه های اجتماعی بورس شده و همه پیگیرش هستند.

طبیعیه و دلایل منطقی هم داره :

ارزان ترین راه تبیغات محسوب میشه.

انجامش سریع تر از هر گزینه تبلیغاتی هست.

فراگیر تر و قابلیت ارسال فوری برای هر شخص.

بسیار تاثیر گذارتر هستش و آنی دردسترس همه قرار میگیره.

 

اما با اینکه ساختن و تولید پست ها و تصاویر تبلیغاتی سریع و راحته ، ولی رعایت یه آیتم هایی هست که تفاوت ایجاد میکنه.

تفاوت هایی که کاربران اینترنت (مشتریان) به خوبی درکش کردن و میتونن تشخیص بدن.

مشتری وقتی وارد یه کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام میشه ، قبل از اینکه خود محصول نظرشو جلب کنه ناخودآگاه به کیفیت مطالب توجه میکنه.

 

 

%title عکاسی حرفه ای از قطعات

داستان یه تحقیق خارجی :

سال 2015 یه نظر سنجی و تست گسترده در اینکاره صورت گرفت و نتیجه تعجب بر انگیز بود:

توی دو تا سایت محصولاتی مشابه رو نمایش دادن

در سایت اول تصاویر ساده و مطالب رو نامرتب قرار دادن و قیمت واقعی محصولاتُ زدن و منتشر کردن.

در سایت دوم عکس هایی با زمینه سفید و توضیحاتی دقیق و جامع براش نوشتن و اینبار با قیمت بالاتر منتشر کردن.

برای هر دو در یک سطح معرفی و تبلیغات انجام شد.

پس شش ماه نتیجه به این صورت بود که کاربران بین 2 محصول شبیه هم ، روی اونی کلیک میکردن که تصویر شیک تری داشت و توضیحاتش کاملتر بود و با اینکه قیمت سایت دوم بالاتر بود فروشش 40 درصد از سایت اولی بیشتر بود .

بعد رفتن سراغ مشتری ها و دلیل خرید محصول گرونتر را ‌رسیدند؛

جواب مشتری ها این بود که فکر میکردیم محصول شیک تر و مرتب تر اصلی است و بهتر از اون یکی که ظاهر نامرتبی داشت.

موضوع را تخصصی تر جویا شدن و سراغ افرادی رفتن که بیشترین خرید را داشتند.

پاسخ تعمل برانگیز است : عمده مشتریان میگفتند بین این دو محصول اونی رو انتخاب کردم که روش کار شده بود و توضیحات مفصلی داشت.

من موقع سفارش به قیمت نگاه نکردم و به این فکر میکردم کسی که برای یک لیوان ساده ، وقت گذاشته ، عکس انداخته و زمانی رو برای توضیح دادن صرف کرده ؛ پس یقینا برای مشتری ارزش بیشتری قائل است.

حتی اگر کمی گرانتر بفروشد , این برای کار خود وقت گذاشته , پس مطمئن هستم خدماتش هم از اون یکی بهتر است.

تشخیص من بود که سایت دوم محصولی تمیز ، با بسته بندی بهتر و سر وقت به من میرساند‌ و به همین دلیل به او سفارش دادم.

 

به این میگن قدرت تبلیغات صحیح و درست و دقیقا به همین دلیل هست که شرکت های بزرگ تیم تبلیغاتی استخدام میکنن تا یه سری کارهارو براشون انجام بدن.

 

یه مثال ساده تر بزنیم :

90 درصد ما وقتی میخواهیم خرید مهمی انجام دهیم به فروشگاه هایی با تابلو های بزرگ و پر نورتر مراجعه میکنیم.

در محیط مجازی هم دقیقا همینطور است.

مردم سراغ شیکترین و منظم ترین میروند.

مشتری از کسی خرید میکند که برای بالا بردن سطح کارش وقت گذاشته.

 

در بازار لوازم برای اکثرمون پیش اومده که یه مشتری از نقطه دور افتاده ای در کشور تماس میگیرد و دنبال فلان برند است.

همه ی فروشندگان و تولید کننده ها دلشون میخواد محصولاتشون شناخته بشه و بیشتر بفروشند.

اما رسیدن به اون نقطه و برند سازی اتفاقی یک شبه نبوده , یه روزی عده ای برای اینکار وقت گذاشتن.

کارهایی را انجام دادن و هزینه هایی را پرداخت کردند که بقیه بهش توجهی نداشتن.

 

یک تولید کننده بیست میلیون برای ساختن قالب و ده میلیون برای تولید قطعه و 5 میلیون برای بسته بندی هزینه میکند.

اما برای تبلیغات هیچ مبلغی را در نظر نمیگیرد و تصور میکند هزینه اضافه است.

در صورتی در تمام دنیا ده درصد از درآمد را به تبلیغات اختصاص میدهند.

فرقی نمیکند محصول فروش خوبی دارد یا ندارد . تبلیغات هم مثله بسته بندی , بخشی از پروسه تولید و فروش است.

 

با ما در ارتباط باشید.%title عکاسی حرفه ای از قطعات

همه روزه از 7 صبح تا ساعت 22 آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستیم.

بروشورها

لیست قیمت قطعات شبستری
10

لیست قیمت قطعات شبستری

شبستری

لیست قیمت محصولات گروه تولیدی شبستری قطعات با دو نام و دو مدل بسته بندی عرضه میشود : SHTCO & BOOCH که هر دو نام تجاری […]

  • تولید کننده
غرفه بازرگانی الترا نمایشگاه اهواز 1404
2

غرفه بازرگانی الترا نمایشگاه اهواز 1404

بازرگانی الــتـرا

غرفه بازرگانی الــتــرا نمایشگاه خوزستان ، اهواز درسال ، 1404 | بازرگانی اولترا تامین کننده قطعات برقی انواع خودرو در بازار تهران ، مفتخر است […]

  • تولید کننده
  • برند: FIXINO
علت خرابی تسمه تایم
1

علت خرابی تسمه تایم

فدایی

علت خرابی تسمه تایمینگ جدا شدن پارچه و دنده ها بدلیل نشت روغن یا ضدیخ پارگی کنار تسمه بدلیل معیوب بودن لبه پولی ها و […]

  • نماینده فروش
  • برند: برنا ، صبا ، اتوفیکس
علل خرابی تسمه شیاری
1

علل خرابی تسمه شیاری

فدایی

علل خرابی تسمه شیاری جدا شدگی بر روی شیارها به دلیل کشش خیلی کم یا زیاد و یا وجود جسم خارجی شکاف پشت تسمه به […]

  • نماینده فروش
  • برند: برنا ، صبا ، اتوفیکس
حک برند فراتک روی سنسور اکسیژن
1

حک برند فراتک روی سنسور اکسیژن

یدک گستران ایران

حک برند فراتک روی سنسور اکسیژن خودروهای گروه سایپا و ایران خودرو برند فراتک تامین کننده قطعات مصرفی انواع خودرو در غرب تهران,  با سابقه […]

  • بازرگانی
  • برند: فراتک