تبلیغات بیهوده نکنید

تبلیغات بیهوده نکنید

✅ این روزا اکثر مشاغل با کمی تبلیغات و معرفی محصولاتشون به سادگی مصرف کننده را (حتی اگر به آن نیاز نداشته باشه) مجاب میکنند که ازشون خرید کنند . اما این فرمول در بازار لوازم یدکی به هیچ عنوان کاربرد ندارد. صاحب خودرو تا زمانی که ماشینش سالم است حتی به لوازم فکر هم نمیکند. حالا با این تفاسیر فروشندگان مرتب  برند ، قطعه و نام فروشگاه خودشون رو در کانال ها و سایت های شخصی خودشون منتشر میکنند.?شما امروز کالاهاتون رو نصف قیمت بدین و ساعتی یک بار در کانالتون اعلام کنید ❌ خب که چی !!! همه میدونیم تا قطعه مورد نیاز نباشه برای کسی اهمیت نداره که کدوم فروشگاه داره و چند میده .  جز خودتون کسی یادش نمیمونه شما هفته ی پیش اعلام کردین سپر فلان ماشین و دارید؟ اگر هم یادش باشه برای خرید قطعه باید مراجعه کنه و استعلام موجودی و قیمت را بگیره که این خودش هم زمانبره هم مشکلاته خودشو داره. البته این موضوع حدودا 5 درصد توی فروش تاثیر داره (یعنی افرادی که مشتری شما هستن و توسط خودتون توی کانال اد شدن اگه قطعه ای رو نیاز داشته باشن با شما تماس میگیرن و باز هم استعلام و کد در آوردن و بقیه موارد وقت گیر…☎ که این مسئله در مورد هر قطعه بارها و بارها تکرار میشه و زمانی که شما میتونید کار و سطح فروش رو ارتقاء بدین صرفه استعلام های تلفنی میشه. #قفسه_بازار فراتر از تبلیغاته و تمرکزش سرعت بخشیدن به خرید و فروش در داخل بازاره. به طوری که وقتی کسی قطعه ای رو لازم داره با یه سرچ ساده : لیستی از افرادی که قطعه را موجود دارن همراه : عکس قطعه / قیمت / برند / اورجینال نامبر / نوع تسویه / تعداد در بسته کارتن مادر / محدوده فروشگاه / سطح فروش / توضیحات مورد نیاز / نام فروشگاه و مشخصات تماس با صاحب قطعه در مقابلش قرار میگیره و در کمتر از 30 ثانیه میتونه تصمیم بگیره از کجا خرید کنه.