از طراح قفسه بازار پرسیدیم !

از طراح قفسه بازار پرسیدیم !

از طراح قفسه بازار پرسیدیم ..

شما چطور به معرفی و بازاریابی این همه فروشگاه و قطعه رسیدگی میکنید؟

سایت ، تلگرام ، اینستاگرام ، فیس بوک ، لینکداین ، پینترست ، سایت های عراقی ، پیامک و … !!!

گفت : برنامه ریزی و مدیریت زمان

درست همون موقع که شما دارید با ارزش ترین چیزی که دارید ( زمان ) رو در شبکه های اجتماعی برای دیدن شیرین کاری یک نفر دیگه در اون سر دنیا هدر میدین ..

ما در حال تولید یک پست و مطلب جدید با کیفیت هستیم که لوازم فروش ها سالها قراره ازش استفاده کنن.

 

شما در روز چند دقیقه برای ارتقاء کسب و کارتون وقت میزارید؟

از طراح قفسه بازار پرسیدیم !

بزودی :

بزرگترین پاساژ
بزرگترین نمایشگاه
بزرگترین اجتماع
بیشترین تنوع محصول
را که تشکیل شده از :
هزاران فروشگاه معتبر را در اختیار تمام کشور قرار میدهیم.

 

ازشون پرسیدیم باید چیکار کنیم؟

گفت : توصیه ای که برای لوازم فروش های فعال در شبکه های اجتماعی دارم.

اینه که برای ارسال مطالب تکراری وقت تون رو هدر ندین ( اتفاق خاصی نمیفته )

درسته تصور میکنید در حال پیشرفت هستین ..

اما حرکت رو به جلوی شما ۵ کیلومتر در ساعته و چون هنوز سرعت بالاتری رو تجربه نکردین !

فعلا دارید از نهایت سرعتی که دارید لذت میبرید..

ادامه دارد ..