عکاسی حرفه ای از قطعات

عکاسی حرفه ای از قطعات

عکاسی حرفه ای از قطعات یا همون عکسهای صنعتی که زمینه سفید با نور مناسب داره.

ما برای پرسیدن هزینه هر عکس با چندتا آتلیه و افرادی که اینکارو انجام میدن تماس گرفتیم , از هر عکس ده هزار تومان قیمت دادن تا 25 و 40 هزار تومان و برای عکسهای سپر و داشبورد به 100 هزار تومان هم رسید.

اما پرداخت این هزینه از نظر ما منطقی نبود و با اینکه برای ما هم هزینه بر هستش تصمیم گرفتیم برای کاربرانی که پنل یک ساله دریافت میکنن این کارو اشانتیون انجام بدیم.

عکسهایی که ما میگیریم هم در سایت استفاده میشه , هم برای صاحب جنس میفرستیم تا در شبکه های اجتماعی خودش استفاده کنه.

 

بنابراین فروشگاه هایی که پنل های 50 قلمی قفسه بازار را دریافت می‌کنند ، کافیست یک نمونه از قطعات را به دفتر سامانه در بازار چراغ برق بفرستند.

در آتلیه قفسه بازار برایشان عکاسی میکنیم و ساعتی بعد قطعات را برمیگردونیم.

 

 

از این عکسها برای تبلیغات در سایت و ساخت بروشور استفاده میکنیم و فایلش را هم در ربات سامانه بارگذاری میکنیم تا صاحب قطعات بتواند در شبکه های اجتماعی خود و تبلیغاتش از آنها استفاده کند.

 

این روزا تبلیغات در تمام محیط مجازی ؛ وب سایت ها یا شبکه های اجتماعی بورس شده و همه پیگیرش هستند.

طبیعیه و دلایل منطقی هم داره :

ارزان ترین راه تبیغات محسوب میشه.

انجامش سریع تر از هر گزینه تبلیغاتی هست.

فراگیر تر و قابلیت ارسال فوری برای هر شخص.

بسیار تاثیر گذارتر هستش و آنی دردسترس همه قرار میگیره.

 

اما با اینکه ساختن و تولید پست ها و تصاویر تبلیغاتی سریع و راحته ، ولی رعایت یه آیتم هایی هست که تفاوت ایجاد میکنه.

تفاوت هایی که کاربران اینترنت (مشتریان) به خوبی درکش کردن و میتونن تشخیص بدن.

مشتری وقتی وارد یه کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام میشه ، قبل از اینکه خود محصول نظرشو جلب کنه ناخودآگاه به کیفیت مطالب توجه میکنه.

 

 

داستان یه تحقیق خارجی :

سال 2015 یه نظر سنجی و تست گسترده در اینکاره صورت گرفت و نتیجه تعجب بر انگیز بود:

توی دو تا سایت محصولاتی مشابه رو نمایش دادن

در سایت اول تصاویر ساده و مطالب رو نامرتب قرار دادن و قیمت واقعی محصولاتُ زدن و منتشر کردن.

در سایت دوم عکس هایی با زمینه سفید و توضیحاتی دقیق و جامع براش نوشتن و اینبار با قیمت بالاتر منتشر کردن.

برای هر دو در یک سطح معرفی و تبلیغات انجام شد.

پس شش ماه نتیجه به این صورت بود که کاربران بین 2 محصول شبیه هم ، روی اونی کلیک میکردن که تصویر شیک تری داشت و توضیحاتش کاملتر بود و با اینکه قیمت سایت دوم بالاتر بود فروشش 40 درصد از سایت اولی بیشتر بود .

بعد رفتن سراغ مشتری ها و دلیل خرید محصول گرونتر را ‌رسیدند؛

جواب مشتری ها این بود که فکر میکردیم محصول شیک تر و مرتب تر اصلی است و بهتر از اون یکی که ظاهر نامرتبی داشت.

موضوع را تخصصی تر جویا شدن و سراغ افرادی رفتن که بیشترین خرید را داشتند.

پاسخ تعمل برانگیز است : عمده مشتریان میگفتند بین این دو محصول اونی رو انتخاب کردم که روش کار شده بود و توضیحات مفصلی داشت.

من موقع سفارش به قیمت نگاه نکردم و به این فکر میکردم کسی که برای یک لیوان ساده ، وقت گذاشته ، عکس انداخته و زمانی رو برای توضیح دادن صرف کرده ؛ پس یقینا برای مشتری ارزش بیشتری قائل است.

حتی اگر کمی گرانتر بفروشد , این برای کار خود وقت گذاشته , پس مطمئن هستم خدماتش هم از اون یکی بهتر است.

تشخیص من بود که سایت دوم محصولی تمیز ، با بسته بندی بهتر و سر وقت به من میرساند‌ و به همین دلیل به او سفارش دادم.

 

به این میگن قدرت تبلیغات صحیح و درست و دقیقا به همین دلیل هست که شرکت های بزرگ تیم تبلیغاتی استخدام میکنن تا یه سری کارهارو براشون انجام بدن.

 

یه مثال ساده تر بزنیم :

90 درصد ما وقتی میخواهیم خرید مهمی انجام دهیم به فروشگاه هایی با تابلو های بزرگ و پر نورتر مراجعه میکنیم.

در محیط مجازی هم دقیقا همینطور است.

مردم سراغ شیکترین و منظم ترین میروند.

مشتری از کسی خرید میکند که برای بالا بردن سطح کارش وقت گذاشته.

 

در بازار لوازم برای اکثرمون پیش اومده که یه مشتری از نقطه دور افتاده ای در کشور تماس میگیرد و دنبال فلان برند است.

همه ی فروشندگان و تولید کننده ها دلشون میخواد محصولاتشون شناخته بشه و بیشتر بفروشند.

اما رسیدن به اون نقطه و برند سازی اتفاقی یک شبه نبوده , یه روزی عده ای برای اینکار وقت گذاشتن.

کارهایی را انجام دادن و هزینه هایی را پرداخت کردند که بقیه بهش توجهی نداشتن.

 

یک تولید کننده بیست میلیون برای ساختن قالب و ده میلیون برای تولید قطعه و 5 میلیون برای بسته بندی هزینه میکند.

اما برای تبلیغات هیچ مبلغی را در نظر نمیگیرد و تصور میکند هزینه اضافه است.

در صورتی در تمام دنیا ده درصد از درآمد را به تبلیغات اختصاص میدهند.

فرقی نمیکند محصول فروش خوبی دارد یا ندارد . تبلیغات هم مثله بسته بندی , بخشی از پروسه تولید و فروش است.

 

با ما در ارتباط باشید.

همه روزه از 7 صبح تا ساعت 22 آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستیم.

بروشورها

لیست قطعات برند زنیت
2

لیست قطعات برند زنیت

فراز گستر اترس

لیست قطعات برند زنیت موجود در انبار شرکت فراز گستر اترس در در منطقه غرب تهران محصولات موجود برند زنیت : شامل انواع سر پلوس […]

  • وارد کننده
ایران ترمز متخصص چرخ و ترمز
2

ایران ترمز متخصص چرخ و ترمز

ایران ترمز

ایران ترمز پخش تخصصی قطعات چرخ و ترمز تهیه و توزیع و پخش کلیه مشتقات چرخ و ترمز توسعه و فروش : کیا کریمی مخزن […]

  • عمده فروش
  • برند: تکلان طوس
پخش لوازم چرخ و ترمز کریمی
1

پخش لوازم چرخ و ترمز کریمی

ایران ترمز

پخش لوازم چرخ و ترمز کریمی – بازدید قیمت ها موجودی بیش از 500 قلم مصرفی از برندهای معتبر لیست قطعات موجودی ایران ترمز مخزن […]

  • عمده فروش
  • برند: سنجش
محصولات پژویی پویا قطعه بادوام
5

محصولات پژویی پویا قطعه بادوام

قیمت : تماس بگیرید
پویا قطعه با دوام

محصولات پژویی پویا قطعه بادوام لیست محصولات پژویی پویا قطعه بادوام ردیف نام کالا خودرو شماره فنی 1 عایق حرارت گیر 405 شرکتی 405 85014001 […]

  • تولید کننده
لیست کاتالیزورهای AM معمولی
1

لیست کاتالیزورهای AM معمولی

قیمت : 1,570,000 تومان
ایران کاتالیست

لیست کاتالیزورهای AM معمولی موجود در فروشگاه ایران کاتالیست نماینده فروش کاتالیزورهای شرکت ایران دلکو در بازار چراغ   نام محصول کد قیمت کاتالیست پژو […]

  • تهیه و توزیع