بازدیدهای وب سایت چقدر ارزش داره؟

بازدیدهای وب سایت چقدر ارزش داره؟

بازدید وب سایت و اهمیتش

📆 دوم فروردین ۱۳۹۹

ورودی قفسه بازار از مرز 2000 نفر رد شد.

بعد از 7 , 8 سال وقت گذاشتن ، به لطف خدا و کار شبانه روزی تمام بچه هایی که از جون و دل پای کار بودن ، به تعداد ۲ هزار نفر ورودی در روز رسیدیم.

🔸 برای ما باعث سربلندی است که در مقابل عزیزانی که به سیستم اعتماد کردن و فروشگاه خود را در این مجموعه گسترش دادند ، کارنامه ای با پیشرفت روزانه ارائه کنیم.

🔹 این گزارش فقط مربوط به وب سایت است و عدد ۲۰۰۰ یعنی ۲ هزار نفر با آی پی های متفاوت در ۲۴ ساعت گذشته وارد شدند و اگر صدها صفحه را هم بازدید کنند ورودی ۱ نفر ثبت میشوند.

برای اهل فن ارزش این عدد در یک وب سایت تخصصی واضح است.

تخصصی یعنی پرداختن به یک موضوع ، شاید برای یک وب سایتی که صدها دسته بندی دارد و در مورد خیلی چیزها مطلب داره ۲هزار بازدید یک ساعتش باشه.

اما اگر تفکیک کنیم همون سایت ، بخش لوازم یدکیش ۱۰ نفر ورودی هم نداشته.

بازدیدهای هرز

در شبکه های اجتماعی که برای کسب و کار طراحی نشده عددها حق مطلب را ادا نمیکنند.

چرا که مثلا در اینستاگرام و تلگرام حتی وقتی از روی پستی رد شویم یک بازدید میخورد و شاید اون مطلب اصلا برای ما اهمیتی نداشته اما تعداد بازدید ما را یدک میکشد.

مثال : در همین گروه بازار لوازم یدکی روزانه صدها نفر که خود فروشنده قطعاتی هستند ، پست تبلیغاتی میگذارند و اکثر بازدید کننده ها هم خود فروشنده های قطعه هستند.

همه میدونیم ممکن نیست کسی که خودش تولید کننده لنت ترمز است از یه تولید کننده لنت یا چراغ خودرو چیزی بخرد.

اما در وب سایت ها طور دیگریست ، هر بازدید ارزشی چند صد برابر شبکه های اجتماعی را دارند.

علت : در وب سایت ها وقتی پستی یک بازدید خورده ، یعنی یک نفر با جستجو و هدفمند به دنبال قطعه ای میگشته و به اون صفحه رسیده.

مثله دنیای واقعی که وقتی چیزی رو لازم داریم برای به دست آوردنش هر کاری لازمه انجام میدیم .

(مسیری رو طی میکنیم و فروشگاه میریم تا خرید کنیم.)

چه بسا ممکن است این ورودی یک مشتری ساده باشد یا یک خریدار عمده قطعات که ممکن است سالها مشتری دائم بماند.

پس این جستجو و رسیدنِ هدفمند است که بازدیدهای یک پست در سایت را ارزشمند میکند.

قفسه بازار برای فروشگاه ها به جز نمایش قطعاتشون در وب سایت ، تبلیغات حضوری ، تلگرام ، اینستاگرام و بسیاری از سایت های بزرگ را نیز به طور منظم و اصولی انجام میدهد.

⁉️ دوستانی مرتب از ما میپرسند ؛

خب حالا تعداد ورودی شده انقدر!! ، شما چرا خوشحال هستید !

میگویند ، این چه کاریست !

وقتی سود حاصل از فروش قطعات توی جیب فروشنده ها می رود و اونها اگر یک دونه یا هزار عدد بفروشند به حال شما فرقی ندارد . !!!

از این قبیل سوالات را خیلی ها مطرح میکنند و از ما میپرسند ، دلیلش این است که فقط یک طرف داستان و فروش قطعه را میبینند.

حتما و با دقت توضیح را در ادامه بخوانید :

در بازار چراغ برق سرمایه دارها و سازنده هایی هستند که کارشون ساخت پاساژ است.

هر کدام سعی بر این دارند که یک مجتمعی با امکانات بهتر بسازند و موقعیتی فراهم کنند که پاساژ پر رونق شود.

درست است مغازه ها به اجاره یا به فروش رفته ، اما صاحب پاساژ مدام در حال تبلیغات و تغییرات است تا پاساژی که ساخته شلوغ تر شود.

دستاورد و سود این شلوغی و جذب مشتری عملا برای فروشگاه هاست و سود مستقیمی در جیب سازنده نمیرود.

اما خبری همیشه ماندگار است ، فروش خوب و بازار گرم در پاساژ فلان ..

پس کار و کاسبی برای فروشنده هایی که روزی اعتماد کردن و اینجا سرمایه گذاری کردن راحت تر است.

طبیعی است ، نهایتِ رضایت صاحب هر پاساژی در اینه که ببینه روزانه تعداد زیادی از مردم وارد مجموعه ای میشن که اون ساخته و فروشگاه ها کسب و کارشون رونق داره.

 

یه جورایی دلیل خوشحالی ما هم در قفسه بازار همین است.

در اینجا ماهم با جون و دل پاساژی ساخته ایم.

یه کم متفاوت تر :

پاساژی که مدام در حال تغییر رشد و تکامل است.

هیچ محدودیت زمانی ندارد و همیشه باز است.

ما به هر مغازه یک فروشنده ماهر اختصاص دادیم تا بتواند همزمان به یک تا صد مشتری پاسخ دهد :

بگوید : داریم ، نداریم ، قیمتش چند است ، برندش چیست ، کارتنش چندتاییه و …

در پشتیبانی پاساژ افرادی داریم که برای فروشگاه ها مشتری می فرستند.

ویژگی ها این پاساژ  :

خریدار در هر شهر و استانی که باشد نیازی نیست مسیری را طی کند و یا هزینه ای بپردازد تا به فروشگاه ها برسد.

مشتری میداند که در این پاساژ ، خریدش دست اول است و فروشنده ها صاحبین واقعی قطعه هستند.

مراجعه کننده ها میدانند در این پاساژ ، افراد اعتبار سنجی شده اند ، پس هیچ کس برای پرداخت پول به فروشگاه ها نگرانی ندارد و با خیال راحت معامله میکنند.

مشتری حتی پس از خرید و بدون تماس و گرفتن وقت فروشنده میتواند قیمت روز قطعه ای را که موجود دارد چک کند و برای فروش و قیمت گذاری راحتتر تصمیم بگیرد.

در این پاساژ مشتری ها خیلی سریع به شبکه های اجتماعی فروشگاه ها دسترسی دارند و بدون ذخیره کردن شماره ای ، می تونن عضو کانال ها بشن و یا از طریق تلگرام و یا واتساپ پیامی رو به فروشنده ها بفرستن.

و صدها امکان دیگه که با هدف سرعت بخشیدن به خرید و فروش برای کاربران وجود داره ..

پس ما به عنوان سازنده این پاساژ باید خوشحال باشیم که حتی روزهای تعطیل هم باز هستیم و مراجعه کننده داریم.

ما خوشحالیم که سال ۹۹ که تمام بازارها تحت تاثیر کرونا ویروس هستش ، در هر یک دقیقه دوتا اتوبوس آدم ( 80 نفر) وارد این پاساژ میشه و تک به تک می دونن برای چی وارد شدن .

در این مجموعه برای تمام فعالان حوزه قطعات خودرو ، از شرکتها و تولیدی ها گرفته تا تک فروش ها و حتی عزیزانی که مغازه ندارن و سرپایی کار میکنن موقعیت عالی برای کسب و کار وجود داره و صد در صد ، هیچ کس زیر پرچم کسی نیست.

شرایطی دقیقا مثل دنیای واقعی که سازنده پاساژ و صاحب فروشگاه باهم دارن و نحوه کار و معاملات هر کسی به خودش مربوطه..

حالا شروع کنید

از شما لوازم فروش ها دعوت میکنیم که در این پاساژ مغازه ای برای خود تهیه کنید و نگران هزینه نباشید.

این یک سرمایه گذاری کم با سود بسیار است. کل مبلغ هزینه در عرض چند روز بهتون بر میگرده و بقیش سود خالص هستش.

 

از همکارانی که در این پاساژ مجازی فروشگاه دارن خواهش میکنم زیر همین مطلب تجربشون رو با دیگران به اشتراک بزارن.

 

 

تولید کننده ها

پویا قطعه با دوام
1

پویا قطعه با دوام

برادران جوهری

پویا قطعه با دوام شرکت تولیدی صنعتی ( برند : TSP ) تولید کننده واشرآلات خودرو انواع واشرهای سرسیلندر با تاییدیه از ایران خودرو و سایپا […]

  • تولید کننده
  • واشرجات خودرویی
بهرام الکترونیک گستر
2

بهرام الکترونیک گستر

بهراد بهادری

بهرام الکترونیک گستر – اولین و بزرگترین تولید کننده کوئل خودرو –  واقع در بازار چراغ برق, خیابان ملت, کوچه کاوه, مجتمع امین کاوه (مراجعه همکاران […]

  • تولید کننده
  • کویل و لوازم برقی